1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری رسمی از مدل جدید لندروور دیسکاوری منتشر شد

تصاویری رسمی از مدل جدید لندروور دیسکاوری منتشر شد

20 شهریور 1395
  • 0

بالاخره پرده ها از جلوی نسل کاملا جدید لندروور دیسکاوری ۲۰۱۷ کنار رفت و تصاویر این اتومبیل که قرار است در نمایشگاه پاریس امسال به طور رسمی رونمایی شود منتشر شد.

با اینکه فعلا فقط تصاویری از نمای جلوی دیسکاوری منتشر شده اما همانطور که انتظار می‌رفت ردپای نسل فعلی دیسکاوری اسپرت در طراحی این خودرو به خوبی قابل مشاهده است. بدین ترتیب باید گفت دیسکاوری با فرم جعبه ای و دوست داشتنی خودش خداحافظی خواهد کرد و همانطور که قبلا در کانسپت دیسکاوری ویژن مشاهده کردیم شکل و شمایل جدیدی برای خود دست و پا کرده است.

 لندروور دیسکاوری جدید

احتمالا گام بعدی انجام تغییراتی در نسخه کوچکتر و به عبارتی جایگزین دیسکاوری اسپرت خواهد بود که دقیقا همان فرمولی است که در رنج روور و رنج روور اسپرت اکنون اجرا می‌شود.

نسل چهارم دیسکاوری در فاصله سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ تولید شد تا یکی دو ماه آینده نیز در نمایندگی های این شرکت عرضه خواهد شد. نسلی که قابلیت های آفرود آن مانند نسل سوم که در فاصله سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ تولید شد نبود و در سال جاری ۲۰۰۰ دستگاه از آن در استرالیا به فروش رفته است.

 لندروور دیسکاوری جدید

لندروور ترجیح داده در مورد مشخصات فنی دیسکاوری جدید فعلا سکوت کند اما این عقیده وجود دارد که این تازه وارد بر روی پلتفرم رنج روور و رنج روور اسپرت سوار شده است. در این صورت با استفاده از بدنه آلومینیومی احتمالا شاهد یک دیسکاوری سبک تر، چابک تر، سریع تر و البته کم مصرف تر از نسل ۲۶۲۰ کیلوگرمی فعلی هستیم. پیشرانه های استفاده شده برای دیسکاوری جدید طبیعتا در دو نوع دیزلی و بنزینی عرضه خواهد شد که شامل موتور جدید ۲ لیتری دیزل نیز می‌‌شود. درباره استفاده از پیشرانه هیبریدی برقی بنزینی نیز صحبت هایی شنیده شده اما درباره جزییات آن هنوز چیزی معلوم نیست.

 لندروور دیسکاوری جدید

به عنوان حد نهایی پیشرفت دیسکاوری نیز باید منتظر نسخه SVX باشیم که قطعا از موتور قوی تر و ظاهری اسپرت تر سود خواهد برد. این نسخه ویژه معمولا با مشارکت جاگوار و لندروور تیونینگ شده و تبدیل به یک اتومبیل همه کاره واقعی می‌شود. برای مشاهده جزییات کامل نسل پنجم لندروور دیسکاوری باید تا ۲۸ سپتامبر و گشایش نمایشگاه پاریس صبر کنیم.

منبع:دنیای خودرو



نظرات