1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

11 دی 1396
  • 1

در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷ فهرست پرفروش‌ترین خودروها در سال جاری منتشر شد.

در آمریکا استقبال خریداران از مدل‌های شاسی‌بلند سبب شد «تویوتا راو4» و «نیسان روج» در رتبه‌های نخست قرار بگیرند. سدان‌های محبوب هوندا سیویک، تویوتا کمری، تویوتا کورولا و هوندا آکورد نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. آمارهای فروش در اروپا الگوی دیگری را نشان می‌دهند.

 معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

 معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

در اروپا گلف فولکس‌واگن عنوان پرفروش‌ترین خودروی سال را از آن خود کرد. «رنو کلیو» با اختلاف قابل‌توجهی در مقام دوم قرار گرفت و فولکس‌واگن پولو هم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. «فورد فیستا»، «نیسان قشقایی»، «پژو 208» و اوپل کورسا به ترتیب رتبه‌های بعدی را تصاحب کردند. این آمارها نشان می‌دهند تب شاسی‌بلند در آمریکا بسیار شدیدتر از اروپا بوده است؛ به‌طوری‌‌که حتی عنوان پرفروش‌ترین خودروی لوکس آمریکا هم به یک مدل شاسی‌بلند لکسوس رسید. این در حالی‌ است که در اروپا اغلب خودروهای کم‌مصرف و کوچک مورد توجه خریداران قرار گرفتند.

 معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

 معرفی پرفروش‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۷



نظرات

  • علی علی (11 دی 1396 ساعت 21:54)

    کشور ایران این همه جوان دارد و حتی یک ماشین خوب با تعرفه جهانی برای دلخوشی اونها نیست ، شاید یکی از دلایل حضور اکثر جوانان در تظاهرات همین باشد کارشناسان و مشاوران حکومت باید دقیق دلایل ایجاد ناراضی و اعتراض ها را مشخص و نسبت به اصلاحات لازم پیگیری نمایند.