1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نونوار شدن زود هنگام ب ام و X5

نونوار شدن زود هنگام ب ام و X5

1 خرداد 1395
  • 0

علی‌رغم اینکه تنها سه سال از معرفی مدل جدید X5 به بازار می‌گذرد، گفته می‌شود طول عمر این خودرو بسیار کوتاه خواهد بود. در حال حاضر کار روی جانشین این خودرو و توسعه آن آغاز شده است. این موضوع از آن جهت که شرکت مونیخی به دنبال تولید بهترین خودرو در این کلاس است، توجیه پذیر خواهد بود زیرا رقبای آن نظیر پورشه کائن و مرسدس GLE کاملاً ویژگی‌های به روز و چشمگیری را ارائه می‌کنند.

بنا به گزارش Autocar، ب ام و X5 بعدی از معماری و پلتفرمی جدید سود خواهد برد که با برادر بزرگتر آن یعنی X7 که گل سرسبد خودروهای ب ام و می‌باشد، یکی است. معماری مورد نظر برگرفته از پلتفرم سدان لوکس سری 7 فعلی بوده و در هر دو خودروی X5 و X7 به خدمت گرفته می‌شود. اساس این معماری هم به صورت دیفرانسیل عقب و هم چهار چرخ محرکه در دسترس است. طبیعی است که پلتفرم مقیاس پذیر این خودروها به مفهوم فاصله و ابعاد متفاوت برای X5 و X7 خواهد بود.

انتقال قدرت و پیشرانه حتی شامل یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی، یک موتور V8 با توربوی دوقلو و حتی یک موتور V12 با حجم 6.0 لیتر خواهد شد که طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزلی و حتی هیبریدی هم آنها را پشتیبانی می‌کنند.

نونوار شدن زود هنگام ب ام و X5

نونوار شدن زود هنگام ب ام و X5


منبع:/www.carscoops.com



نظرات