1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

10 دی 1393
  • 2

آنهایی که این روزها از خیابان شریعتی تهران پایین می‌آیند قبل از پل صدر نمایشگاه بزرگ و زیبایی را می‌بینند که نام «ولوو» با «افراموتور» بر سردر آن عجین شده است.

این دومین نمایشگاه شرکت افراموتور در پایتخت است که خودروهای ولوو به عنوان امن‌‌‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای دنیا در آن به نمایش درمی‌آیند.

شرکت افراموتور این مکان را اخیراً نمایشگاه مرکزی خودروهای سواری ولوو در تهران اعلام کرده است. نمایشگاهی که اواسط پاییز امسال با حضور هنرمندان، خبرنگاران، پزشکان و مدیران شرکت‌ها و مؤسسات افتتاح شد. شب به یادماندنی بود. حتی از جامعه خلبانان، وکلا و برخی مدیران شرکت‌های خودرویی نیز در میهمانی بزرگ افراموتور حضور داشتند. در پاییز هزار رنگ، خودروهای ولوو از پشت شیشه‌های این نمایشگاه که در مراسم افتتاحیه نورپردازی خاصی داشت، همچون نگینی می‌درخشیدند. درواقع مدیران افراموتور در حضور میهمانان خود بار دیگر از ولووهایی که به بازار ایران آورده‌اند رونمایی کردند. پذیرایی در این میهمانی، سبک خاصی داشت که این روزها کمتر در آیین‌های اینچنینی شاهد آن هستیم.

مدیران افراموتور در آن شب شخصاً از تک‌تک میهمانان استقبال کردند و پس از گفت‌وگویی گرم و صمیمی ضمن بهره گرفتن از ایده‌های افراد، تا آخرین لحظه همراه میهمانانشان بودند. در شلوغی خیابان شریعتی حتی برای پارک خودروی میهمانان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده بود تا به خاطر این میهمانی با شکوه ترافیکی در مقابل نمایندگی ایجاد نشود.

حضور هنرمندانی همچون محمدحسین لطیفی (کارگردان)، علیرضا جلالی (تهیه‌کننده)، احمد نجفی (بازیگر)، علی مصفا (بازیگر)، علی سلیمانی (بازیگر) و … در این میهمانی باعث شده بود تا بازار عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری در کنار خودروهای ولوو داغ باشد. علی مصفا بازیگر نقش اول سریال کیف انگلیسی این بار با خودروی سوئدی ایفای نقش می‌کرد! و محمدحسین لطیفی سازنده سریال ساخت ایران در این شب بر محصولات ساخت سوئد مهر تأیید زد! شاید احمد نجفی هم که سال‌ها پیش در فیلم بالاتر از خطر بازی کرده بود این بار در این فکر بود که چرا در یکی از فیلم‌ها‌ی آینده با ایمن‌ترین خودرو جهان ایفای نقش نکند؟!

نمایشگاه مرکزی افراموتور با وسعتی در حدود ۵۰۰ متر مربع، از ده‌ها پارکینگ اختصاصی برخوردار است که با توجه به موقعیت مکانی این نمایندگی، حائز اهمیت است.

شرکت افراموتور در حال حاضر بزرگ‌ترین عرضه‌کننده خودروهای سواری ولوو در ایران است که فعلاً ضمن داشتن دو نمایندگی فروش در پایتخت از مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش نیز بهره می‌برد.

علیرضا جلالی تهیه کننده فیلم روز سوم که در جشنواره، سیمرغ بلورین گرفت از جمله میهمانان این مراسم بود.علی بصروی، عضو هیات‌مدیره شرکت افراموتور در گوشه‌ای از سالن مشغول خوشامدگویی به برخی از خبرنگاران حوزه خودرو است

کاپیتان علی زندی، خلبان خطوط هوایی آسمان و ماهان به همراه خانواده‌اش در این مراسم از مشخصات فنی ولووها می‌پرسید.

انواع رینگ‌های قابل سفارش بر روی خودروهای ولوو را در تصویر می‌بینید.برخی تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران سینما در این مراسم کنار مدیران افراموتور و خودروهای ولوو عکس یادگاری گرفتند.قیمت پایین خودروی شاسی‌بلند XC60 ولوو به عنوان یک خودروی اروپایی نسبت به همکلاسان کره‌ای‌اش، میهمانان را متعجب ساخته بود.حضور برخی پزشکان و وکلا به همراه خانواده‌هایشان در جمع مدیران شرکت‌های خودرویی حائز اهمیت بود.

حضور میهمانان و گفت‌وگوها تا نیمه‌ شب ادامه داشت و برخی نیز خاطرات قدیمی درباره ولووها را که از پدرها و پدربزرگ‌ها شنیده بودند بازگو می‌کردند.پذیرایی در این میهمانی سبک خاصی داشت که این روزها کمتر در آیین های اینچنینی شاهد آن هستیم.

افراد حقیقی و حقوقی با ارسال تاج گل، افتتاح دومین نمایشگاه فروش خودروهای ولوو را به مدیران افراموتور تبریک گفتند.هنگام پایین آمدن از خیابان شریعتی قبل از رسیدن به پل صدر شاید بهترین منظره‌ای که با آن مواجه شوید ملاقات با امن‌ترین خودروهای دنیا است.

برای جلوگیری از بروز ترافیک در خیابان شریعتی تدابیر لازم برای پارک خودروی میهمانان اندیشیده شده بود.شاید درختان کهنسال خیابان شریعتی تهران که اکنون خودروهای ولوو از میان آنها خودنمایی می‌کنند همسن و سال کمپانی سوئدی ولوو باشند!

مدیران شرکت افراموتور میهمانان را هنگام بازدید از محصولات ولوو در نمایشگاه همراهی می‌کردند.وسعت نمایشگاه مرکزی افراموتور، این امکان را به میهمانان می‌داد تا راحت‌تر و به دور از ازدحام با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

مدیران شرکت افراموتور تا آخرین لحظه با میهمانان بودند و در پایان مراسم، تک‌تک آنها را بدرقه کردند.احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم از دوران تحصیلش در آمریکا می‌گفت و اینکه چگونه ولوو در دنیا توانست نامدار شود.

حسینی مدیر موزه تاریخی خودرو از علاقه‌مندی‌اش به خودروهای ولوو گفت و جای یک دستگاه خودروی کلاسیک را در این نمایشگاه خالی دانست.در نمایشگاه افراموتور چهار مدل ولوو به نام‌های V40، XC60، C70 و C30 در معرض دید میهمانان قرار گرفته بودند.

چگونگی باز و بسته کردن سقف خودروهای کروک ولوو از جمله سئوالاتی بود که میهمانان مطرح می‌کردند و مایل بودند عملاً این کار را انجام دهند.

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران

 میهمانی بزرگ محصولات سواری ولوو در ایران



نظرات

  • علاقمند به ماشین علاقمند به ماشین (24 دی 1393 ساعت 05:40)

    یاد اون قدیما بخیر ! تک و توک تو خیابونای تهران مدل 240 GL دهه هفتاد به چشم میخورد

  • الکترونیک قدرت الکترونیک قدرت (11 دی 1393 ساعت 15:06)

    واقعا چه اتفاق مهمی افتاده من نمیدونم از خوشحالی چکار کنم ....