1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور جدیدترین محصولات هوندا در نمایشگاه شیراز

حضور جدیدترین محصولات هوندا در نمایشگاه شیراز

24 تیر 1395
  • 2


شرکت گلرنگ موتور نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرحی ویژه به نمایشگاه شیراز آمده است. گلرنگ موتور در همکاری با شرکت وسام موتور ؛ نماینده هوندا در شیراز ضمن ارائه تخفیف ویژه 10 میلیون تومانی روی 4 مدل از محصولات هوندا ، یک سکه بهار آزادی نیز به ازای هر خرید به مشتریان هوندا هدیه می دهد.

هوندا آکورد تیپ EXB مدل 2016 در این طرح فروش با احتساب تخفیف 6 میلیون تومانی روی شرایط فروش روز گلرنگ موتور و 4 میلیون تومان تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو شیراز با قیمت 214 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود.موعد تحویل این خودرو 60 روزه است و طی سه مرحله پرداخت از مشتریان دریافت می شود.گلرنگ موتور همچنین امکان خرید این خودرو در طرح اقساطی با پیش پرداخت 101 میلیون تومان را فراهم کرده است.مشتریان این خودرو در طرح اقساطی می توانند 100 میلیون تومان تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده را طی 12 قسط بدون بهره یا 24 و 36 ماهه پرداخت کنند.

تیپ فول سدان متوسط هوندا با نام اکورد EXL با تخفیف مشابه تیپ EXB از قیمت 236 میلیون تومان به 226 میلیون تومان رسیده است . این مدل نیز به صورت 60 روزه و با شرایط مشابه مدل EXB به مشتریان هوندا در نمایشگاه خودرو شیراز عرضه می شود.

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز



هوندا CR-V ؛کراس اوور متوسط هوندا که 239.9 میلیون تومان قیمت دارد در شرایط عادی گلرنگ موتور در طرح فروش نقدی 6 میلیون تومان تخفیف دارد و با احتساب 4 میلیون تومان تخفیف ویژه گلرنگ موتور و وسام موتور در نمایشگاه شیراز با قیمت نقدی 229.9 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود که با احتساب این قیمت ارزان تر از بسیاری از رقبا همچون هیوندای سانتافه ، تویوتا رو4 و کیا سورنتو است.این مدل در طرح فروش اقساطی با پیش پرداخت 106 میلیون تومان و 110 میلیون تومان تسهیلات به صورت 6 ماهه بدون بهره ، 12،24 و 36 ماهه به صورت اقساطی به متقاضیان عرضه می شود.این خودرو با موعد تحویل 30 روز کاری سریع ترین محصول هوندا از نظر مدت زمان تحویل در ایران است.

فول ترین تیپ CR-V که با عنوان Touring شناخته می شود 258.6 میلیون تومان قیمت دارد.این خودرو با تخفیف ویژه 10 میلیون تومانی نمایشگاه خودرو شیراز با قیمت 248.6 میلیون تومان عرضه می شود و موعد تحویل آن 60 روز تعیین شده است.

تمامی محصولات هوندا در ایران با گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتر عرضه می شوند و شبکه گسترده نمایندگی های گلرنگ موتور در سراسر ایران ضامن ارائه بهترین سطح از خدمات در زمان فروش و خدمات پس از فروش است.

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز

 حضور هوندا در نمایشاه خودروی شیراز



هوندا آکورد و CR-V با بهره گیری از پیشرانه قدرتمند 2400 سی سی با حداکثر توان 185 اسب بخار و حداکثر گشتاور 245 نیوتون متر ضمن بهره گیری از گیربکس اتوماتیک CVT مصرف سوخت کم و کیفیت قابل توجهی را برای استفاده در بلند مدت ارائه می کنند به گونه ای که این خودروها در تست های دوام بلند مدت موسسه JD Power آمریکا برای سال های متوالی حائز رتبه های برتر شده اند. CR-V همچنین پرفروش ترین شاسی بلند بازار آمریکا در سال 2015 میلادی بوده است.

 

منبع: ایران جیب



نظرات

  • حبیب حبیب (24 تیر 1395 ساعت 14:26)

    سیویک 2016توربوکه قیمتش از همه کمتره و مصرفش ازهمه خودروهای داخلی کمتره چرا عرضه نشده

  • امیر امیر (24 تیر 1395 ساعت 10:57)

    محصولات هوندا در ایران با گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتر عرضه می شوند و شبکه گسترده نمایندگی های گلرنگ موتور در سراسر ایران ضامن ارائه بهترین سطح از خدمات در زمان فروش و خدمات پس از فروش است. با یدونه خدمات پس از فروش در تهران شد گسترده