1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. رونمایی از ۱۲ خودرو جدید در نمایشگاه خودرو شیراز 1393

رونمایی از ۱۲ خودرو جدید در نمایشگاه خودرو شیراز 1393

21 خرداد 1393
  • 0

عبدالناصر اسکندری در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و نیرو محرکه که با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت این استان و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در شهرک گلستان شیراز صورت گرفت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰۰ شرکت‌کننده در قالب ۵۰۰ غرفه به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند اظهار داشت: شرکت‌های گروه ایران‌خودرو، سایپا، کرمان‌موتور و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های خارجی راین‌خودرو، آلفا رومئو، اپل و دیارخودرو در نمایشگاه امسال حضور دارند و علاوه بر ارائه محصولات جدید و رونمایی از خودروها با ارائه خدماتی نظیر فروش اقساطی، فروش فوری و اعتباری به تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی نیز می‌پردازند.

 نمایشگاه خودرو شیراز

وی با اشاره به رونمایی از چند دستگاه خودرو جدید در این نمایشگاه بیان داشت: در بخش ارائه محصولات جدید و رونمایی شرکت سایپا، از خودرو سانیا که پیش از این به‌نام ۲۳۲ معرفی شده بود و با ایده یکی از شهروندان شیرازی به‌نام جدید تغییر یافت می‌پردازد و محصولات جدیدی نظیر چانگان، برلیانس و آریو توسط این شرکت ارائه می‌شود.

این مسئول گفت: در بخش خودروهای ویژه حمل بار خودرو وانت جدیدی به‌نام ریچ عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس اضافه کرد: شرکت ایران‌خودرو نیز برای نخستین بار خودرو سواری دنا را در این نمایشگاه به عرضه عمومی گذاشته است و برای انجام فروش محصولات خود ثبت نام فوری از متقاضیان خرید انجام می‌دهد.

اسکندری ادامه داد: شرکت کرمان‌موتور دو محصول جدید را به‌نام‌های A300 و لیفان ۷۲۰ با شرایط ویژه برای نمایشگاه با تحویل در مرداد و شهریور سال جاری و همچنین تخفیف تا ۲۰ میلیون ریال را به متقاضیان ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: در بخش خودروهای خارجی نظیر آلفا رومئو، خودروهای میتو و جولیتا با فروش اقساطی ویژه نمایشگاه ارائه شده و رایان خودرو به رونمایی خودرو ولکسC30 اقدام کرده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: همچنین خودرو دیگری از این گروه با عنوان F.A.W برای نخستین‌بار رونمایی می‌شود که این شرکت نیز شرایط ویژه نمایشگاهی فروش با ودیعه و تخفیف‌دار را عرضه می‌دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس با اظهار خرسندی از حضور خودروسازان داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: از طریق شرکت دیارخودرو محصولاتی با عناوین سابرنیا، سنوا و هاووا عرضه شده و همچنین محصولات جدید شرکت اپل پس از ۳۰ سال در بازارهای کشورمان رونمایی می‌شود که می‌توان به خودروهای اپل، CORSA، ASTRA ، INSIGNIA ، MOKKA و ADAM اشاره کرد.

اسکندری اضافه کرد: شرکت ماموت با ارائه محصولات کمپرسی و باری پس از دو سال به بازارهای ایران نظیر P410 (کمپرسی) و P360(باری) در نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: همچنین شرکت آذهاتیکس با ارائه محصولات باری و سنگین در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات این شرکت که بازار مشترک مرسدس بنز و بلاروس است با عنوان «ماز» عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس از برگزاری جنگ شادی به مناسبت سالروز میلاد امام زمان(عج) همزمان با روز آخر این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش فارس، سیزدهمین نمایشگاه خودرو، نیرومحرکه و قطعات از امروز (۲۰ خرداد ۱۳۹۳) بعد از ظهر آغاز به کار کرد و تا جمعه ۲۳ خرداد ماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.



منبع فارس


نظرات