1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

22 دی 1393
  • 2

هفته آینده در نمایشگاه دیترویت، از خودروهای زیادی رونمایی خواهد شد. بسیاری از این خودروها، از نسل جدید بوده و برخی از آن‌ها نیز کاملاً جدید می‌باشند. در ادامه 5 خودروی تراک یا وانت و شاسی‌بلند که انتظار معرفی آن‌ها در این نمایشگاه را داریم، نام می‌بریم. خودروهایی که شایعات متنوعی از آن‌ها پیش از رونمایی رسمی به گوش می‌رسند.

1. فورد رپتور جدید

این خودروی کاملاً جدید مدلی ویژه و آفرود از وانت معروف f-150 می‌باشد. البته بعید است که این خودرو تا انتهای سال وارد بازار شود. فورد همچنین 12 مدل جدید با عملکرد بالا را برای 5 سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. رپتور جدید هم از ویژگی‌های بدنه آلومینیومی فورد بهره می‌برد و البته پیشرانه نیرومند هشت سیلندر 6.2 لیتری V شکل آن احتمالاً با یک نسخه کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر شش سیلندر 3.5 لیتری توربوشارژر اکوبوست جایگزین شود.

 وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

2. نیسان فرانتیر جدید

تقریباً یک سال پیش، نیسان فرانتیر با موتور دیزلی کامینز، تست‌های عملی خود را آغاز کرد. احتمال معرفی مدل وانت این خودرو که با نام تیتان شناخته می‌شود هم وجود دارد. رقبای این وانت، GMC کانیون، شورولت کلرادو و تویوتا تاکوما می‌باشند.

 وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

3. کادیلاک اسکالید V-Sport و مدل دیزلی

جنرال موتورز برای تقویت برند کادیلاک، نسخه‌های V اسپرت را روانه بازار کرده است. اما اکنون علاوه بر سواری‌ها، انتظار می‌رود شاسی‌بلند لوکس اسکالید هم از پیشرانه تقویت شده این سری استفاده کند. این می‌تواند یک خودروی بسیار سرگرم‌کننده و بسیار جذاب در دنیای شاسی بلندها باشد. در عین حال احتمال استفاده از موتور شش سیلندر توربودیزل نیز در مدلهای پایه این SUV لوکس وجود دارد.

 وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

4. جیپ گرند واگونر یا رانگلر

جیپ اعلام کرده است که یک خودروی سطح بالای لوکس را برای رقابت با خودروهایی نظیر رنجروور طراحی می‌کند. این خودرو، پرچم‌دار جدید ماشین‌های شاسی‌بلند لوکس این کمپانی و در رده ای بالاتر از گرندچروکی قرار می‌گیرد. در واقع گفته می‌شود که این خودرو یادآورد مدل گرند واگونر قدیمی خواهد بود. جیپ گرند چروکی جدید هم احتمالاً برای سال 2017 معرفی می‌شود و بنابراین بعید است که در این نمایشگاه، نسل بعدیان را ببینیم. گرند واگونیر هم تا سال 2018 آفتابی نمی‌شود اما احتمالاً نسخه اولیه و یا کانسپت آن آماده شده باشد. در ضمن جیپ رانگلر هم که تا سال 2017، وارد نسل جدید خود می‌شود، در این نمایشگاه رونمایی شود.

 وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

5. بنتلی شاسی بلند

بنتلی هم در اندیشه ساخت یک شاسی بلند فوق لوکس است که فعلاً با نام مستعار فالکون شناخته می‌شود. قبلاً از این خودرو به صورت کانسپت رونمایی شده اما بعد از بازخوردهای منفی و اعلام بنتلی برای تجدیدنظر در طراحی آن، انتظار می‌رود شاهد نسخه نهاییان با طراحی بهبود یافته باشیم. نسخه هیبریدی این خودرو قادر است با تکیه بر موتور الکتریکی و انرژی ذخیره در باتری‌ها تا 50 کیلومتر مسافت را طی نماید.

 وانت ها و شاسی بلندهای احتمالی در نمایشگاه دیترویت هفته آینده

منبع پدال


نظرات

  • سید خان سید خان (22 دی 1393 ساعت 17:28)

    پس پراید کو
    باوو
    تا مدل داره پراید وانت

  • آفرین آفرین (22 دی 1393 ساعت 07:59)

    در آینده نزدیک احتمالا مدل شهری تانک جنگی نیز ساخته خواهد شد برای مصارف خانودگی