1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. با معروفترین ماکسیما در دنیا آشنا شوید

با معروفترین ماکسیما در دنیا آشنا شوید

4 آذر 1393
  • 4

سال 2013 یک آگهی خنده‌دار در مورد فروش یک نیسان ماکسیمای شش سیلندر مدل 1996 توجه خیلی‌ها را به سوی خود جلب کرد. Luke Aker یک فیلم‌ساز حرفه‌ای و بنیان‌گذار یک شرکت فیلم‌سازی، یک ویدئو و مجموعه‌ای از آگهی‌های خلاقانه برای فروش این خودرو خود تهیه نمود که علاوه بر بازدید توسط دو میلیون بازدیدکننده از سراسر وب، مورد توجه اریش مارکس، مدیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تعاملی نیسان نیز قرار گرفت.

 داستان یک نیسان ماکسیما

در قسمتی از این آگهی در مورد نیسان ماکسیمای 17 ساله این فرد نوشته شده، به لوکسی بنتلی، به سرعت فراری، به راحتی بوگاتی! صندلی‌های پاره و سپر شکسته چیزی نیست که معمولاً در آگهی‌های فروش خودرو آن را نشان دهند. اما صاحب این ماکسیما، همین موارد را در فیلم جالبی که تهیه کرد، تبدیل به نکات جذابی کرده است.


بنابراین نیسان این خودرو را به قیمت 1400 دلار از صاحب آن خرید و بعلاوه 1000 دلار نیز برای کمک به یک موسسه خیریه به انتخاب Luke Aker پرداخت کرد. البته زمانی که نیسان با او تماس گرفت، وی فکر کرد که توسط دوستانش دست انداخته شده است.

در ابتدا طرفداران نیسان در یک نظرسنجی خواستار بازسازی این خودرو شدند. نیسان همان زمان قول داد که این خودرو را بازسازی می‌کند تا شکوه گذشته را به دست آورد. و اکنون این اتفاق افتاده است. این خودروی ماکسیما کاملاً مرمت شده و بدنه و حتی تزئینات آن نیز ترمیم شده‌اند. حتی سیستم ترمز آن کاملاً عوض شده است. حالا وقتی این مدل ماکسیما در یک نمایشگاه قرار گرفته، همانند یک خودروی کاملاً نو به نظر می‌رسد.

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (10 آذر 1393 ساعت 09:02)

    همه جور با هم حال میکنند و خوشند خوش بحالشان باشد

  • محمدماجد محمدماجد (5 آذر 1393 ساعت 21:01)

    ههه باهاله

  • جرمی جرمی (4 آذر 1393 ساعت 18:45)

    جالب بود ، این فقط یک نمونه از ارزشگذاری شرکتهای خودرو سازی مطرح است ، نسبت به تولید گذشته وامروز خود.

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (4 آذر 1393 ساعت 16:09)

    برای ما چند روز دیگه بیا شاید تعمیر کنیم حرفی که تو تعمیر گاه به من زدن