1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. پورشه پانامرای تیونینگ شده منصوری

پورشه پانامرای تیونینگ شده منصوری

14 مرداد 1393
  • 3

کورش منصوری باز هم یک خودروی گران قیمت خاص را معرفی کرده است. پورشه پانامرا با تیونینگ منصوری، قطعاً یک خودروی بسیار منحصر به فرد خواهد بود.

همان گونه که از منصوری انتظار می‌رود، دقت و ظرافت در این محصول نیز در نهایت اعلای خود رعایت شده است. با این وجود ممکن است طراحی آن بسیار پیچیده و شلوغ به نظر برسد.

سپر جلو و عقب با هواکش‌های بزرگ، بچه گلگیرها برای پهن‌تر کردن خودرو و جای دادن چرخهای بزرگ‌تر، اسکیرت یا دامنه‌های جانبی و هواکشهای متعدد روی کاپوت و پهلوهای خودرو از مواردی هستند که به سرعت جلب توجه می‌کنند. چرخهای آلیاژی 22 اینچی هم نشان می‌دهند که این پانامرا در حقیقت یک هیولای خفته است.

طبق معمول، منصوری روی فیبر کربن حساب ویژه ای باز کرده و در جای جای این خودرو هم از این ماده سبک وزن و گران قیمت استفاده کرده است. مخصوصا در تزئینات داخلی، استفاده از فیبرکربن، جلوه ای خاص و متمایز به آن بخشیده است.

منصوری در پیشرانه هم دست برده و آن را از لطف خود بی نصیب باقی نگذاشته است. قدرت موتور پانامرا با تیونینگ منصوری به 680 اسب بخار رسیده است. تنها اطلاعاتی که از عملکرد این خودرو منتشر شده، شتاب صفر تا صد حدود 3.5 ثانیه ای آن است که برابری با سوپر اسپرتهای سبک وزن کوپه می‌کند و از چنین سدان لوکس و سنگینی، بعید به نظر می‌رسد. اما به واقع هیولایی درون این خودرو نهفته است.

قیمت این پانامرا هنوز مشخص نیست. منصوری پیش از این از ورود خودرو به ایران نیز خبر داده بود که هنوز برنامه ای برای آن اعلام نشده است.

جایزه بهترین خودروهای لوکس سال 2014

جایزه بهترین خودروهای لوکس سال 2014

جایزه بهترین خودروهای لوکس سال 2014

جایزه بهترین خودروهای لوکس سال 2014

جایزه بهترین خودروهای لوکس سال 2014

منبع carscoops.com


نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 شهریور 1393 ساعت 07:44)

    منصوری بگم خدا چیکارت نکنه ... با تیونینگات دلبری میکنیا :-)))) پورشه زیباییه

  • مونک مونک (27 مرداد 1393 ساعت 17:38)

    منصوری همیشه فوق العادس

  • کامارو کامارو (14 مرداد 1393 ساعت 21:01)

    Woow