1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. بزرگترین نمایشگاه خدمات و قطعات خودرو جهان برگزار می شود

بزرگترین نمایشگاه خدمات و قطعات خودرو جهان برگزار می شود

18 خرداد 1393
  • 1

اتومکانیکای فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و خدمات پس از فروش خودرو در جهان از 25 تا 29 شهریور 1393 در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در ایران از متخصصان و صاحبان صنایع مرتبط و بازرگانان دعوت به عمل می آورد تا از نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت ، بزرگترین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه ها و خدمات پس از فروش خودرو در جهان بازدید نمایند.

این نمایشگاه معتبر از سال 1971 میلادی هر دو سال یک بار در شهر فرانکفورت برگزار می گردد و به مکانی مناسب جهت بازدید از جدیدترین تکنولوژی ها و نوآوری های صنعت خودرو گشته است.

در این نمایشگاه با گردهم آمدن تولیدکنندگان و خریداران از سرتاسر جهان زمینه ارتباطات کاری جدید و توسعه روابط تجاری فراهم و دسترسی به بازار جهانی میسر می گردد.

در دوره قبلی این نمایشگاه که در سال 2012 برگزار شد تعداد4 هزار و 593 شرکت از 74 کشور دنیا غرفه های خود را در محل این نمایشگاه با وسعت 305 هزار مترمربع، دایر کردند و 148 هزار نفر از 176 کشور دنیا از این نمایشگاه بازدید کردند.

بازدیدکنندگان محترم می توانند کارت ورودی این نمایشگاه را به مبلغ 47 یورو از دفتر شرکت دروازه تجارت فراسو تهیه نمایند که با توجه به نوسانات نرخ ارز، معادل ریالی آن برمبنای نرخ یورو روز اعلام می گردد. همچنین این کارت در محل نمایشگاه به مبلغ 60 یورو به فروش می رسد.

لازم به ذکر است به منظور راحتی بازدیدکنندگان محترم هماهنگی های لازم جهت ارائه تورهای مناسب نمایشگاه ی با آژانس های معتبر صورت گرفته است.

علاقمندان جهت کسب بیشتر می توانند به سایت شرکت دروازه تجارت فراسو مراجعه کنند.



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 مهر 1393 ساعت 01:10)

    اینم سایتی هست که میتونین ازش دیدن کنید. http://iran-messefrankfurt.com/