1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. هشتمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز برگزار می شود

هشتمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز برگزار می شود

26 آذر 1392
  • 0

هشتمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز، با حضور کارشناسان، استادان و دست اندرکاران صنعت قوای محرکه، از 28 تا 30 بهمن ماه امسال در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می شود.

به گزارش ایکوپرس، این همایش که توسط مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو با همکاری دانشگاه های معتبر ایرانی و خارجی برگزار می شود، نمایشگاه، جشنواره علمی فنی، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی را نیز در کنار خود دارد.

مصطفی میرسلیم، رئیس هشتمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز، نقش پژوهشگاه صنعت نفت را در پیشبرد اهداف همایش، مثبت ارزیابی و بر لزوم همدلی برای تضمین موفقیت و چاره جویی مشکلات تاکید کرد.

توسعه احتراق در موتورهای درون سوز، معرفی سامانه زمان بندی متغیر پیوسته دریچه های موتور، استفاده از روش های نوری در توسعه موتورهای درون سوز، ارزیابی تجربی سایش در موتورهای درون سوز با استفاده از آزمون های فروگرافی و اسپکتروسکپی، ارایه آخرین دستاوردها در زمینه روغن موتورهای درون سوز، مدیریت هوشمند اجزای الکترونیکی موتور دیزل سواری و شناخت قطعات و خودروهای گازسوز، از جمله موضوعات کارگاه هایی است که در این همایش برگزار می شود.

بررسی سامانه پرخوران (turbocharger) در موتورهای احتراق داخلی و نحوه صحه گذاری و تحلیل خرابی آن و شبیه سازی فرایند احتراق داخلی با نرم افزار منبع بار OPENFOAM، موضوعات دیگر این کارگاه ها هستند.

علاقه مندان به شرکت در همایش بین المللی موتورهای درون سوز و کارگاه های آموزشی، برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با دبیرخانه همایش به شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرند.

شایان ذکر است همایش بین المللی موتورهای درون سوز از سال 1376 تا کنون هر دو سال یک بار برگزار می شود.

منبع ایکوپرس


نظرات