1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. ایران خودرو در نمایشگاه بغداد غرفه افتتاح کرد

ایران خودرو در نمایشگاه بغداد غرفه افتتاح کرد

29 بهمن 1393
  • 3

 ایران خودرو در نمایشگاه بغداد غرفه افتتاح کرد

غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حضور محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همتای عراقی وی افتتاح شد.

این غرفه که برخی از محصولات به روز و صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو در آن به نمایش گذاشته شده، صبح روز دوشنبه، ٢٧ بهمن ماه گشایش یافت.

گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن محصولات خود در دو بخش خودروهای سواری و تجاری حضور فعالی دارد. از جمله خودروهایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته، محصولات دنا، رانا، سمند ال.ایکس و پژو پارس در بخش خودروهای سواری و کامیون آریا و مینی بوس آرین در بخش محصولات تجاری است.

محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از غرفه و محصولات ایران خودرو، بر حضور پر رنگ این شرکت در بازار خودروی عراق تاکید کرد و برنامه های این شرکت برای عرضه محصولات جدید در این بازار را هدفدار توصیف کرد.

قائم مقام ارشد ایران خودرو نیز برنامه های ایران خودرو برای حضور فعال تر در بازار عراق را برای مقامات ایرانی و عراقی تشریح کرد.

عباس ملکی تهرانی ضمن تاکید بر اینکه گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با عرضه دنا به عنوان جدیدترین محصول خود در بازار ایران این خودرو را نیز در بازار عراق معرفی کرده است، افزود: خودروی دنا که از یک طراحی به روز و زیبا برخوردار است با موتورهای EF7 توربو شارژر و EF7 عادی به بازار عرضه خواهد شد. وی گفت: توان این خودرو با پیشرانه توربو ١٥٠ اسب بخار و با پیشرانه عادی ١١٥ اسب بخار است.

نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران با حضور ٢٦٠ شرکت ایرانی فعال در بخش های مختلف صنعتی، پزشکی صنعتی، خودرویی، برق، نفت و گاز، مواد غذایی، خدمات، طراحی مهندسی و دارویی از دوشنبه ٢٧ تا ٣٠ بهمن در محل دائمی نمایشگاه بغداد دایر است.



نظرات

  • گالاردو گالاردو (30 بهمن 1393 ساعت 14:04)

    چون عراق گمرک نداره و براحتی ماشینای مختلف با نازلترین قیمت در دسترسشونه دیگه نگاهی به گاری های ایرانخودرو نمیکنن.

  • محمدماجد محمدماجد (30 بهمن 1393 ساعت 10:12)

    اونا باید باهاشون حال کنن ما خودمون تو کف باشیم

  • آفرین آفرین (30 بهمن 1393 ساعت 09:15)

    خودرو چینی در بازار ایران ، حیدری ایرانی در بازار کشورهای عربی ، اما به چه قیمتی و یا کیفیتی ؟