1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. رونمایی احتمالی از بی ام و «سری 7» در نمایشگاه خودرو پکن

رونمایی احتمالی از بی ام و «سری 7» در نمایشگاه خودرو پکن

24 مهر 1392
  • 0

مجله آلمانی Auto Motor Und Sport اخیرا مدعی شده است که کمپانی ب ام‌و قصد دارد از کانسپت جدیدی که بر پایه بی.ام.و سری7 طراحی شده، در نمایشگاه خودرو پکن در اواخر ماه جاری رونمایی کند.

  بی ام و سری 9

  بی ام و سری 9

هنوز هیچگونه اطلاعات دقیقی درباره جزئیات داخلی و خارجی این خودرو در دست نیست، لیکن به گزارش این نشریه آلمانی، «سری 9» از نوع سدان می باشد و از فاصله دو محور طولانی برخوردار می باشد که یادآور مرسدس بنز S-600 میباخ 2015 می باشد که تولید آن به انجام رسیده و قرار است در ماه های آینده رونمایی شود.

به لحاظ ویژگی های داخلی انتظار می رود «سری7» شباهت هایی با میباخ اس-600 داشته باشد، اما به لحاظ طراحی خارجی، بیشتر از مدل مفهومی دودرب و لوکس «پینین فارینا گرانلوسو» (+)پیروی خواهد کرد. گفتنی است رونمایی کانسپت « گرانلوسو» در سال 2013 انجام شد، و در آن زمان شایعات حاکی از آن بود که این خودرو پیش نمونه خودروهای «سری 8» می باشد.

  بی ام و سری 9

  بی ام و سری 9

انتظار می رود پلتفرم این خودرو از نوع پلتفرم های سبک وزنِ G11 باشد که در شماری از آخرین خودروهای ب‌ ام‌و و رولز رویس به کار رفته است. سبکی این پلتفرم تا حد زیادی نقص وزن زیاد پلتفرم های «سری 7» را جبران می نماید.

احتمالا یکی از انگیزه های طراحی یک خودروی سدان با فاصله دو محور طولانی، افزایش علاقه مندی بازارهای شرق آسیا و تا حدی اروپا به این نوع خودروها می باشد و ب‌ ام‌‌و قصد ندارد تا از رقیبان خود در این زمینه عقب بماند.

  بی ام و سری 9

  بی ام و سری 9



نظرات