1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران آغاز به کار کرد

نهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران آغاز به کار کرد

8 آذر 1393
  • 0

نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو خاورمیانه محسوب می شود، با مشارکت حدود 800 شرکت داخلی و خارجی و با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه حدود 450 شرکت داخلی و 440 شرکت خارجی،جدیدترین تجهیزات ، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را به نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه تعداد کشورهای خاجی از 15 به 20 کشور افزایش یافته است. همچنین حضور شرکت های داخلی هم امسال12 درصد افزایش نشان می دهد. آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، آرژانتین، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، برزیل، بلژیک، چین، عربستان، تایوان، تایلند،کره جنوبی، بوسنی، هلند، سوئد و اتریش کشورهائی هستند که در نمایشگاه مجموعه های خودرو تهران حضور دارند.

این نمایشگاه در فضائی بالغ بر 36 هزار متر مربع و در 13 سالن نمایشگاهی برگزار شده است که رشد 11 درصدی دارد.
در نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران؛ انواع قطعات و مجموعه های خودرو ، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو ، بازرگانی و خدمات پس از فروش ، نشریات تخصی صنعت خودرو ، لوازم تزئیناتی خودرو ، تعمیر و نگهداری خودرو ، محصولات پاک کننده خودور و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه مندان قرار

گرفته است که عرضه تجهیزات و ماشین آلات ساخت داخل که با تکنولوژی روز تولید شده از اهمیتی ویژه برخوردار است.

قرار است در حاشیه این نمایشگاه چند همایش و کارگاه علمی آموزشی صنعت خودرو نیز با حضور استادان دانشگاه ، کارشناسان و محققان و طراحان برگزار شود.

معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها و شرکت های داخلی، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت قطعه سازی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، فناوری و تجارب موفق جهانی به کشور، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران تا 10 آذر هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید صنعتگران، تولیدکنندگان، متخصصان و دیگر علاقه مندان به این صنعت است.



نظرات