1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

27 مرداد 1393
  • 15

تازگی‌ها خبری منتشر شده مبنی بر آن که Timati خواننده روسی, صاحب سومین کربونادو GT منصوری در موناکو شده است. این رپر قبلاً سابقهٔ داشتن یک آونتادور مجهز به کیت بدنه DMC و قدرت 980 اسب بخار را داشت ولی ظاهراً این قدرت برای او کافی نبوده است. بنابراین این دست به کار شده و به کوروش منصوری سفارش ساخت یک کربنادوی GT را می‌دهد.

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

این کربونادو GT برخلاف دو ماشین قبلی که در نمایشگاه خودروی ژنو قبل به نمایش گذاشته شده بودند, دارای بدنهٔ تماماً فیبر کربنی می‌باشد. تک‌تک پنل های بدنهٔ این خودرو دوباره طراحی و ساخته شده است. پنل های کربنی تولید شده, بسیار با کیفیت تر از محصول خود کارخانه لامبورگینی می‌باشد. مهندسان منصوری با استفاده از توربوهای دوقلو، پیستون، شاتون، میل‌لنگ و سرسیلندر جدید، قدرت موتور V12 آونتادور را از 700 اسب بخار به 1600 اسب بخار و گشتاور عظیم این خودرو را به 1200 نیوتون متر افزایش داده‌اند. گفته می‌شود که این خودرو در کمتر از 2 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. نهایت سرعت آن نیز قطعا فراتر از 390 کیلومتر بر ساعت برآورد می شود.

قیمت این خودرو، 950 هزار یورو تخمین زده می شود که باز هم نسبت به هایپرکارهای فعلی، بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس

الماس سیاه منصوری برای خواننده روس


منبع پدال


نظرات

  • اسکالید اسکالید (23 شهریور 1393 ساعت 22:17)

    مثل ماکت میمونه

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (14 شهریور 1393 ساعت 07:06)

    قبـــــــــل از اینکه در مورد این هیــــــــــولای عـــــــــــــروس بگم باید بگم Timati خـــــــــــــواننده ی خـــــــــوشیـــــــــه و کاراش هم قشنگه. من دیسکوگرافیشو دارم. حالا بریم سر اصل مطلب ، طراحی منصوری که نیاز به تعریف نداره ولی این موضوع برای جالبه که قدرت موتور V12 آونتادور را از 700 اسب بخار به 1600 اسب بخار و گشتاور عظیم این خودرو را به 1200 نیوتون متر افزایش داده‌اند!!!!!!!!!!!!!

  • حسین موسوی حسین موسوی (1 شهریور 1393 ساعت 18:59)

    عجب چیزیه!!!!فکم افتاد.من برم پولامو جمع کنم آخرش یه پیکان لیموزین بخرم :D
    http://www.clip3nter.org/wp-content/uploads/2013/12/Funny-Pictures-of-Iran-7-Clip3nter.Org-4.jpg

  • نادرتیونینگ نادرتیونینگ (28 مرداد 1393 ساعت 12:53)

    کورش منصوری افتخار ایرانه!!!!!!!!!!! من که بهش میبالم

  • امین سعید امین سعید (27 مرداد 1393 ساعت 21:23)

    اینکه الان لوگوی لامبورگینی رو برداشتن لوگوی خودشونو گذاشتن خلاف نیست آیا؟!

  • طراح صنعتی نوجوان طراح صنعتی نوجوان (27 مرداد 1393 ساعت 19:42)

    منصوری دیگه کاراش تکراری شده...
    همه تیونینگاش شبیه همن ! کافیه یه نگاهی به چند تیونینگ آخرش بندازید. فقط بلده بدنه رو شطرنجی کنه . غیر از این ، اگه با ماشینای فابریک مقایسشون کنید میبینید همچین خلاقیت خاصی هم خرج نشده
    اگه صرفا استفاده از طرح شطرنجی اونهم بصورت متوالی توی چند ماشین خلاقیت محسوب میشه ، به من هم بگید !

    ترکمن ترکمن (28 مرداد 1393 ساعت 02:37)

    بدنه شطرنجی که میگی فیبر کربن هستش که خیلی از فولاد سختر و سبکتر هستش. عمدا که شطرنجیش نکردن که کلا فیبر کربن این شکلیه

    ماسل ماسل (28 مرداد 1393 ساعت 08:15)

    دوست عزیز طراحی بدنه قسمتی از تیونینگه ببین با موتورش چکار کرده فکر کنم بیشتر از 1000 اسب بخار قدرت داشته باشه بعدشم منصوری سراغ خودرو هایی میره که کمتر تیونینگ کاری جراتش رو داره.
    یه جورایی کاراش خاص افراد خاص.

    نادرتیونینگ نادرتیونینگ (28 مرداد 1393 ساعت 12:52)

    دوست عزیز اگه واقعا مث اسمت نوجوانی پس حرفت هیچ ایرادی نداره!
    اولا تیونیگ و تغییر بدنه باید جوری باشد که خودرو معلوم باشه چی بوده
    دوم تیونیگ باید به زیباتر شدن سوق پیدا کنه که یکم این کار سخته روی این خودرو های لوکس
    سوم آیرودینامیک بدنه اونتادور رو نمیتونن الکی بهم بزنن
    چهارم میدونی قدرتشو بیشتر از دوبرابر کرده یعنی چی؟(با استاندارد های منصوری: که عمر موتور باید خوب بمونه)
    بنظر من تیونیگ به مراتب سخت تر از تولید یه خودروس!

    طراح صنعتی نوجوان طراح صنعتی نوجوان (28 مرداد 1393 ساعت 17:05)

    متاسفانه یا خوشبختانه ، اصلا اسم ها برای من مهم نیستن. اگرچه بعنوان یه طراح تازه کار برای کارای منصوری ارزش قائلم
    درضمن ، خواهش میکنم طوری حرف نزنید که انگار در مقابل کسی هستید که هیچی نمیفهمه و بلد نیست! بنده به خوبی میدونم تیونینگ چیه . با حرف خودتون هم جوابتونو میدم : "دوست عزیز طراحی بدنه قسمتی از تیونینگه"
    پس قبول دارید که طراحی بدنه هم جزئی از تیونینگه !
    منصوری کارای خیلی قشنگی هم داره ، اما اینکه مدام فقط بدنه رو با فیبر کربن عوض کنه ، خلاقیته؟ درسته کار بسیار سختیه و اصلا منکرش نیستم. اما خلاقیت محسوب نمیشه
    بحث آیرودینامیک نیست. با همین آیرو دینامیک و وضعیت هم میشه خیلی شاهکارتر از اینا تولید کرد
    اگه خلاقیتشون در حدی نیست که به قول شما ، نتونن خودرو رو به سمت زیبا تر شدن سوق بدن ، پس چطور تیونینگ کننده محسوب میشن؟
    اینهمه تناقض فقط توی سه تا پاسخ وجود داشت. من هم میتونم حرفای خوب بزنم و مثبت بگیرم ، اما واقعیت همیشه چیز دیگه ایه
    موفق باشید

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (27 مرداد 1393 ساعت 18:32)

    با روح آدم بازی میکنه. آدم میخواد گازش بگیره. خیلی هم مست کننده است.

  • طراح صنعتی نوجوان طراح صنعتی نوجوان (27 مرداد 1393 ساعت 13:40)

    همچین چنگی هم به دل نمیزنه ! اونتادور فابریک که خوشگل تره!!

  • کاوه رضاییان کاوه رضاییان (27 مرداد 1393 ساعت 13:19)

    نمیدونم چرا تو بعضی از عکس ها ماشینه انگار اسباب بازیه!!!

    ماستانگ ماستانگ (27 مرداد 1393 ساعت 15:48)

    من یه لحظه احساس کردم.... .خیلی کوچیکه.

    سیاوش چ سیاوش چ (27 مرداد 1393 ساعت 23:50)

    از بس که مثله عروسک درستش کرده لامصبو