1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. درخشش منصوری در نمایشگاه ژنو

درخشش منصوری در نمایشگاه ژنو

15 اسفند 1392
  • 9

دیگر همگان تیونر معروف ایرانی را می شناسند ، او در هر کجا که باشد مایه سربلندی و افتخار ایرانیان است ، بله این فرد کسی نیست جز کوروش منصوری .

منصوری

این بار از گفتن زندگی نامه و جزئیاتی از آقای منصوری صرف نظر میکنیم و در مقاله ای کامل به آن خواهیم پرداخت ، این مقاله در مورد درخشش محصولات منصوری در نمایشگاه اتومبیل ژنو است ، جایی که همه بزرگان حضور دارند و منصوری یکی از برند های خاص با حضوری پر رنگ می باشد .

منصوری

منصوری در این نمایشگاه چند محصول را به همگان معرفی داشته است که برترین های این محصولات شامل یک لامبورگینی ، یک رولزرویس و یک بوگاتی می باشد . هر کدام از این محصولات جلوه ای زیبا و خاص داشته که به آن خواهیم پرداخت .

مهندسی آلمانی با زیبایی ایرانی

بوگاتی ویرون Vivere که شاهکاری از منصوری میباشد ، چنان زیبا و دلنواز این خودرو را دچار تغییراات داشته است که هر بیننده ای را دوباره عاشق این هیولای سرعت می نماید . رنگ بدنه زیبا به همراه تزئینات داخلی و خارجی فیبر کربن ، استفاده از جلو پنجره با طراحی مجدد ، استفاده و از چراغ های جدیدLED ، استفاده از خروجی های بزرگتر ، درپوش تعویض شده موتور و نماهای دیگر به زیبایی این خودرو افزوده است . داخل خودرو از دید منصوری پنهان نماده است و چنان طراحی جالب و زیبایی را برای داخل خودرو در نظر گرفته است که فقط چند لحظه محو تماشای این طراحی و این نما از خودرو خواهید شد . البته ظاهرا منصوری نخواسته توان این موتور را افزایش یابد و فقط به زیباتر نمودن آن بسنده نموده است .

منصوری

منصوری

منصوری

اشرافی گری انگلیسی به سبک منصوری

پخودروی رولز رویس را دیگر نمی توان از آن گذشت ، اگر از کنار مرسدس کلاس G منصوری به سادگی میتوان عبور نمود از این خودرو به راحتی نمی توان گذشت ، زیرا این خودرو خودش مایه اشرافی گری است ، حالا منصوری که برندی لوکس و اشرافی است دست بر این خودرو گذاشته و آنرا بسیار دچار تحول نموده است .

رنگ بدنه این خودروی لوکس که اکنون دیگر نام آن رولز رویس Wraith می باشد ، فیروزه ای زیبا شده است و همچنین با کمی تیونینگ توان موتور 12 سیلندر 6.6 لیتری این خودروی زیبا به میزان 110 اسب بخار افزایش یافته و از 630 اسب بخار به 740 اسب بخار تبدیل گشته است .

طراحی داخلی این خودرو دچار تغییرات شگرفی شده است که در کلام نمی توان به همه آنها اشاره داشت بلکه تزئینات داخلی و روکش صندلی ها یکی از تغییراتی می باشد که کاملا مشهود می باشد .

این خودرو در مدت 4.4 ثانیبه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت پیدا می نماید و تا حداکثر سرعت نزدیک به 300 کیلومتر بر ساعت به این افزایش ادامه خواهد داد .

منصوری

منصوری

منصوری

پرده آخر ، اونتادور کربنادو GT

شاید این خودرو را غول مرحله آخر 1600 اسب بخاری نامید ، غولی که اگر بتوانید آنرا بخرید و صاحب آن شوید ، دیگر از رقابت با کمتر خودرویی هراس دارید .

این خودرو در سال گذشته نیز معرفی شده است ، اما این بار منصوری خودرویی را معرفی نموده که نه تنها در ظاهر بلکه در باطن نیز دچار دگرگونی شدید شده و اکنون در اصالت این خودرو باید بازنگری نمود .

منصوری این بار دست به تعویض سر سیلندر با نمونه ای که خود آنرا مناسب دانسته داشته و با کمی تغییرات در میل لنگ و اجزای آن به همراه برنامه جدید برای ECU و چند تغییر بزرگ و کوچک دیگر که مهم ترین آنها استفاده از توربو شارژر است توانسته به عدد باور نکردی 1600 اسب بخار دست پیدا نماید و در نهایت نیز اعدادی جالب برای عملکرد این خودرو منتشر داشته است .

این اعداد باور نکردنی برای عملکرد شتاب این خودرو 2.1 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 370 کیلومتر بر ساعت می باشد که احتمالا این اعداد منجر به تعویض و یا تقویت سیستم ترمز برای این خودرو که اکنون جز زیبایی چیزی در بر ندارد ، خواهد شد .

در نهایت تغییرات بسیار بر روی بدنه و همچنین تزئینات داخلی خودرو دیده می شود که شامل تغییر کلی در نمای خارجی و داخلی کربنادو شده است . شاید بتوان این خودرو را بهترین خودرویی دانست که منصوری در این نمایشگاه از آن رونمایی داشته است .

منصوری

منصوری

منصوری

در ادامه شما را به دیدن تصاویری زیبا از این خودروها دعوت می نماییم .

منبع gtspirit.com


نظرات

  • chaloos chaloos (18 اسفند 1392 ساعت 11:16)

    ایشون تیونیگ کار هستن نه سازنده در ایران برای چند درصد مردم می تواند کار انجام بدهد؟ چندتا فراری بوگاتی لامبورگینی .... در ایران مگه داریم؟ ایشون همه جا اعلام می کند که ایرانی است و متولد چالوس است و اسم برندشم فارسی است

  • fazel fazel (18 اسفند 1392 ساعت 09:38)

    نقل قول درمورد رولزرویس: "توان موتور 12 سیلندر 6.6 لیتری این خودروی زیبا به میزان 90 اسب بخار افزایش یافته و از 630 اسب بخار به 740 اسب بخار تبدیل گشته است . "
    گویا توان 110 اسب بخار افزایش داشته
    لطفا تصحیح بفرمایید.

  • spacegraphics spacegraphics (17 اسفند 1392 ساعت 21:47)

    آخه اگه خودشو یه ایرانی میدونست میومد تو کشور خودمون این ماشینارو تولید میکرد
    امیدوارم به فکر مشکلات ماشینای ایرانی ها هم باشه......

  • کمال کمال (17 اسفند 1392 ساعت 16:18)

    همشهری جان دمت گرم آفرین بر ایران وایرانی و چالوسی (چالوس یکی از شهرهای استان مازندران است که درغرب این استان واقع می باشد )

  • چالوسی ریکا چالوسی ریکا (17 اسفند 1392 ساعت 16:08)

    آفرین بر ایران و نگین زیبایش چالوس که همچون مهندسی پرورید . همشهری ماشاالله

  • روح اله روح اله (17 اسفند 1392 ساعت 06:13)

    طراحی های خیلی جالب و عجیبی هستند
    ولی نمیدونم چرا من اصلا ازشون خوشم نمیاد
    البته این از ارزش کار ایشان هیچگاه کم نمیکنه

  • chaloos chaloos (16 اسفند 1392 ساعت 09:10)

    مرسی اقای منصوری که باعث افتخار ما ایرانی ها و مخصوصا چالوسی ها می شوید همشهری تبریک

  •  shahin shahin (15 فروردین 1393 ساعت 07:05)

    آهاااااان < بعد این عکسارو گذاشتید بگید در آینده نچندان دور (تقریبا N میلیارد سال دیگه) صنعت خودرو که نه کارخانه جات سرهم بندی و مونتا» خودروی ما قراره ایشالا به اینا برسن البته الان ایناهاااااااا نه بعدنشون .
    دستتون درد نکنه که دقمون دادین

  •  (27 اسفند 1392 ساعت 13:13)

    خیلی عالی وزیباست.....