1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. برنامه تلویزیونی دنده 1 بزودی از شبکه یک سیما

برنامه تلویزیونی دنده 1 بزودی از شبکه یک سیما

9 بهمن 1392
  • 8

برنامه تلویزیونی دنده یک، برای نخستین باردرکشور بزودی ازشبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن خواهد رفت.

به گفته تهیه کنندگان این برنامه، آقایان مسعود بانصیری و محسن زارعیان، دنده یک با هدف آشنایی و ارتقاء سطح دانش جامعه جوان کشوربا صنعت خودروی سازی روز دنیا و کشورو زیر شاخه های وابسته به آن و با محتوایی کاملا آموزشی، علمی و سرگرم کننده به صورت پخش هفتگی در اپیزودهای متنوع با فرمی کاملا نو و جذاب ازشبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران ، بعنوان قدیمی ترین و پرمخاطب ترین شبکه کشورپخش خواهد شد.

به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، دراین خصوص مسیح فرزانه از همکاران مطبوعاتی ما و عضو ارشد هیئت تحریریه مجله ماشین به عنوان سردبیربرنامه دنده یک می گوید : در بحث طراحی آیتم ها سعی شده تا با وجود تیمی متشکل از مجرب ترین برنامه سازان سیما و متخصصین خودرویی ازمجله ماشین ( بعنوان قدیمی ترین و نخستین نشریه خودرویی کشور) درقالب گروه دنده یک با نگاهی کاملا عامه پسندانه و نو به مبحث علمی ، آموزشی و سرگرم کننده صنعت خودرو پرداخته شود و از آنجایی که چنین برنامه ای برای اولین بار از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد، جهت افزایش رشد کمی و کیفی آن از حضور فعال اهالی صنعت خودروی کشوردرآن استقابل می کنیم.

دراین خصوص تهییه کنندگان این برنامه اضافه نمودند جهت ارتقاء کیفیت برنامه دربحث تولید از تمامی صنایع و شرکتهای بزرگ صنعتی کشوربرای مشارکتی پویا دعوت بعمل می آوریم که علاقمندان و مدیران صنایع می توانند جهت برقراری ارتباط با تیم سازنده برنامه دنده یک به وب سایت www.gfactor.org مراجعه نمایند.



نظرات

  • علیرضا خسروشاهی علیرضا خسروشاهی (19 بهمن 1392 ساعت 11:57)

    بنده چندماه پیش تحت تاثیر تبلیقات شرکت نگین خودرو قرارگرفته و اقدام به خرید یک دستگاه داستر از این شرکت نمودم . یک ماه پیش خودرو مدل 2012 را بجای مدل 2014 بدون پلاک وحتی یک لیتر بنزین تحویل دادند والان یک ماه ازتحویل خودرو میگذرد ولی باتوجه به پیگیرهای مداوم ، شرکت مذکور ومسئولین آن پاسخگو نبوده واز خود سلب مسئولیت مینمایند گویا مسئولیت این عزیزان صرفا در دریافت پول از مشتریان بوده وبس . لذا از مسئولین محترم سایت بانک اطلاعات خودرو تمنا دارم این مهم را به اطلاع هموطنان برساند .

  • روشن محمدنژاد روشن محمدنژاد (19 بهمن 1392 ساعت 11:12)

    لطفل در برنامه آینده تان جایی برای مقایسه خودروهای داخلی با خارجی گنجانده شود تا خودروسازان داخلی از سواد و تجارب کره ای ها و سایر کشورها که قدمت ساخت خودرو آنها خیلی کمتر از ایران خودرو و سایپا است درس بگیرند.

  • saber saber (13 بهمن 1392 ساعت 07:01)

    امید وارم در مورد مشکلات خودرو های داخلی صادقانه بحث و گفتگو کنند .
    فقط برنامه ای نباشه که روسای خودروسازی از نفوذ خوداز این برنامه به عنوان تبلیغات محصولات و خوب نشان دادن آنها اقدام کنند.

  • ahmad ahmad (11 بهمن 1392 ساعت 17:23)

    بابت ساخت این برنامه چند درصد به قیمت خودرو ها اضافه میشه؟

  • حامد حامد (10 بهمن 1392 ساعت 17:36)

    این برنامه ی جالبیه.تازه،ماشین های تو برنامه از این ایرانی های پلاستیکی نیست.

  • وحید وحید (9 بهمن 1392 ساعت 20:19)

    با کدوم یک از این فرغون های ساخت داخل میخوان برنامه بسازن؟!!

  • hamid hamid (9 بهمن 1392 ساعت 17:52)

    این برنامه رو با خودروهایی مثل پراید، پژو 405 ،روآ تصور کنید ... طنز جالبی میشه

  • مصطفی مصطفی (9 بهمن 1392 ساعت 13:19)

    از کی قراره پخش بشه؟؟
    اصلا به مرحله ی تولید رسیده؟؟