درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
,والله به نظر من مسولان ما باید خودروهای خوب امن سوار شن چون ابرویه مملکتن و الا کرمعلی هم ماکسیما داره باید خیابان های ما هم ماشین خوب داشته باشه اما بعضی ها ماشین معلولی سوار شن اختلاص های سنگین بکنن این بده
جایگاه مسئولین نباید نادیده شود و این خودروها نیز در دستگاه دولتی جایگاه خود را دارند
امـا صنعت خودرویی انحصار مورد قبول نیست
بنز هاشمی در حالت عادی 40میلیون قیمتشه ولی اگه ضد گلولشو در نظر بگیری بالای 300 میلیونه
داداش مطلبو درست نخوندی ، فقط هزینه ضد گلوله کردن بالای 700 میلیونه چطوری حساب کردی؟
هیچکس با استفاده مسئولان کشور از این خودروها مخالف نیست، اما همه با حمایت همه جانبه از خودروسازان داخلی بوسیله افزایش نرخ ارز و تعرفه گمرکی و ایجاد انحصار بازار خودروی ایران آنهم بصورت کاملا ناعادلانه مخالفند.
بازار در معنی مساوی است با تنوع محصول و کیفیت و قیمت و نه اینکه میخوای بخواه، نمیخوای نخواه و همینی که هست!
چه فرقی می کند ؟ لازم نیست که حتما ماشین به اسم خودشان باشد تا سوارش شوند !
بنده هزاران بار سوار ماشین پدرم شدم و کِیَفش را برده اسم به اسم خودم هم نبوده است !
مهم این است که این آقایان کیفَش را میبرند حالا چه به اسم خودشان باشد چه به اسم وزارتخانه و سازمان ! چه حسن کچل چه کچل حسن !
چرا مسولان ایرانی که حمایت از تولید داخل از زبانشان جدا نمیشه؟؟ چرا خودرو داخلی مانند پراید سوار نمی شوند؟؟