1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. به زودی ، تولید مجدد کامیون های رنو در ایران

به زودی ، تولید مجدد کامیون های رنو در ایران

18 مهر 1395
  • 0

مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت سایپادیزل با همتایان فرانسوی خود در شرکت رنوتراکس نتیجه بخش بود و کامیون های با کیفیت رنو مجددا در ایران تولید خواهد شد.

زعفر تنهاپور مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: همزمان با عقد قراردادهای گسترده خودروسازان بزرگ کشورمان با شرکای تجاری فرانسوی خود، شرکت سایپادیزل هم قرارداد ادامه همکاری برای راه اندازی مجدد خطوط تولیدی کامیون های رنو را نهایی کرد.

وی افزود: در سفر هفته گذشته "بلیس" قائم مقام مدیرعامل رنوتراکس و هیات همراه، ضمن توافق در خصوص اجرایی شدن قرارداد فی مابین، مقرر شد کامیون های رنو پس از وقفه ای پنج ساله مجددا در این شرکت تولید شود.

تنهاپور در ادامه از تحویل اولین محموله از کامیون های رنو میدلام به متقاضیان تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: با توجه به زمان بر بودن پروسه تولید محصولات بصورت قطعات کاملا منفصل و ساخت داخل و آماده سازی خط تولید، قرار یر این شد سفارش گذاری در فاز اول بصورت CBU(بصورت پیش ساخته) انجام شود. ضمن اینکه در فاز بعدی با داخل سازی قطعات بدنه و رنگ و مونتاژ، پروسه تولید محصول با افزایش ساخت داخل تا 30 درصد ادامه یابد.

وی با اشاره به سابقه تولید کامیون های رنو در شرکت سایپادیزل خاطرنشان کرد: از ابتدای همکاری با شرکت رنو تراکس تا سال 90، بیش از 550 دستگاه کامیون رنو "میدلام" و حدود 10 هزار کامیونت "بادسان" تولید و به بازار عرضه شد و پیش بینی می شود با توجه به کیفیت مناسب کامیون های رنو و خوش نامی آنها نزد کامیون داران ایرانی، این محصول با استقبال مجدد بازار مواجه شود.

منبع:ایران جیب



نظرات