1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت پراید باید به 15 میلیون کاهش یابد

قیمت پراید باید به 15 میلیون کاهش یابد

29 شهریور 1394
  • 0

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش قیمت پراید به 15 میلیون تومان گفت : پراید 15 میلیون تومان ارزش ندارد بلکه قیمت واقعی آن 9 میلیون تومان است.

سعید زمانیان در گفت وگو با میزان، با تأکید بر کاهش قیمت خودروهای بی‌کیفیت و گران، اظهار کرد: به عنوان مثال خودرویی مانند پراید از لحاظ بدنه، امنیت جانی و قطعات یدکی که دارد بسیار جای سؤال دارد. این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خودروسازان داخلی باید کیفیت خودروی خود را افزایش و از سوی دیگر قیمت آن را کاهش دهند. وی با اشاره به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، اضافه کرد: باتوجه به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، تردد آن باید در بین شهرها ممنوع شود،‌ چنین خودرویی برای داخل شهر مناسب است. زمانیان دهکردی گفت: در حال حاضر مشکل مردم و ما کاهش قیمت خودرو نیست بلکه افزایش کیفیت مهم‌تر از آن است، مردم دارند به خودرویی پول می‌دهند که نه کیفیت دارد و نه قیمت. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه امروزه مردم خودروی صفر از کارخانه تحویل می‌گیرند و سریعاً باید قطعات آن را به دلیل خرابی تعویض کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سیستم خودروسازی کشور باید تغییر و تحولات اساسی صورت گیرد، گفت: یک زمانی تقاضا زیاد بود و مردم مجبور به خرید خودرو بودند اما اکنون مردم مجبور نیستند به خودرویی پول بدهند که نه کیفیت دارد نه قیمت.



نظرات