1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. احتمال انعقاد قراردادهای جدید خودرویی تا پایان ماه جاری

احتمال انعقاد قراردادهای جدید خودرویی تا پایان ماه جاری

23 بهمن 1395
  • 0

دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران از احتمال انعقاد قراردادهای جدید خودرویی و خودروسازان خارجی در حاشیه چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران خبر داد.

ساسان قربانی در نشست خبری عنوان کرد: در حال حاضر تعدادی از شرکت‌های خارجی در حال مذاکره با خودروسازان و قطعه‌سازان خارجی برای امضای قرارداد هستند.

وی با بیان اینکه رنو، سیتروئن، فیات و فولکس واگن از جمله خودروسازان خارجی هستند که با خودروسازان ایرانی در حال مذاکره‌اند، خاطرنشان کرد: احتمالا برخی از این قراردادهای خودرویی در حاشیه چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران نهایی خواهد شد.

دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: ایران تا حد زیادی شریک تجاری خود در صنعت خودرو را انتخاب کرده که کشور فرانسه است. به همین دلیل فرانسوی‌ها حضور پررنگی در زمینه سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی ایران دارند.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ مهمان خارجی در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران حضور خواهند داشت و سخنرانانی از کشورهایی چون آلمان، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، ژاپن و کره‌جنوبی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

قربانی تصریح کرد: مدیرعامل برند سیتروئن و همچنین مدیران ارشد برخی دیگر از خودروسازان معتبر بین‌المللی در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران حضور خواهند داشت.

منبع:ایسنا



نظرات