1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خرید هواپیمای شخصی با وام بسیار ارزان قیمت

خرید هواپیمای شخصی با وام بسیار ارزان قیمت

15 خرداد 1395
  • 7

دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های هوا و هوانوردی با اشاره به توسعه هوانوردی عمومی، گفت: ما قصد داریم در معاونت علمی به خریداران هواپیماهای شخصی تسهیلاتی ارائه کنیم.

هواپیمای شخصی

وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های دانش بنیان و شرکت هایی که تولیدی هستند، امکانات و تسهیلات قابل توجهی اختصاص داده است تا در داخل کشور توسط همین شرکت ها به تولید برسند.

انتصاری با اشاره به تسهیلات معاونت علمی برای توسعه هواپیماهای شخصی ادامه داد: هر کسی بخواهد این نوع هواپیماها را خریداری کند، به دلیل اینکه خواستار محصولات داخلی هستند می توانند تسهیلات با کارمزد ۸ تا ۹ درصد و بازپرداخت ۳ ساله دریافت کنند.

دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های هوا و هوانوردی گفت: خریداران این نوع هواپیماها می توانند شخصی، مدارس، مراکز آموزش خلبانی و... باشند.

به گفته وی، در واقع، به افراد یا ارگان هایی که می خواهند محصولات دانش بنیان داخلی در صنعت هوایی و هوانوردی را خریداری کنند تسهیلات ارائه می کنیم.

انتصاری با بیان اینکه این تسهیلات می تواند یک جنبه رقابتی پیدا کند زیرا کارمزد و لیزینگ پایینی دارند، اظهار داشت: با توجه به اینکه هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران و خطوط هوایی در حال خرید هواپیما هستند و می توانند هواپیماهایی را جایگزین فرسوده ها کنند، نیاز است که خریداران مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد هواپیماهای شخصی قرار است چندین برابر شود و این هواپیماهای جدید نیاز به خلبان و خدمه دارند و از سوی دیگر باید تعمیر و نگهداری شوند نیاز است که در این راستا حمایت هایی صورت گیرد. انتصاری با بیان اینکه بنابراین تا سال های اینده تحول بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد، گفت: خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تا سالهای آینده این هواپیما عمر زیادی می کنند و خلبانان هم سنشان بالا می رود، بنابراین نتیجه می گیریم که کشور به تعداد زیادی خلبان نیاز دارد. انتصاری با بیان اینکه بنابراین تا سال های اینده تحول بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد، گفت: خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تا سالهای آینده این هواپیما عمر زیادی می کنند و خلبانان هم سنشان بالا می رود، بنابراین نتیجه می گیریم که کشور به تعداد زیادی خلبان نیاز دارد. انتصاری با بیان اینکه بنابراین تا سال های اینده تحول بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد، گفت: خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تا سالهای آینده این هواپیما عمر زیادی می کنند و خلبانان هم سنشان بالا می رود، بنابراین نتیجه می گیریم که کشور به تعداد زیادی خلبان نیاز دارد.

منبع: مهر



نظرات

  • مصطفی مصطفی (17 خرداد 1395 ساعت 09:38)

    بهتره بجای وام برای خرید هواپیمای شخصی دولت محترم فکری به حال اشتغال جوانان،ازدواج جوانان ،مسکن،بیمه و مسائل پایه ای کشور داشته باشه نه هواپیمای شخصی آخه پدر بیامرز هواپیما دیگه برای کسی که به محنت نان شبش تهیه میکنه چه صیغه ای هست !!!!!؟؟؟؟

  • یاسر یاسر (16 خرداد 1395 ساعت 00:54)

    برید فکر نو باشید که خربزه آبه . زنگی واسه پولداراس . ...

  • رضا رضا (15 خرداد 1395 ساعت 23:05)

    کی بفکر مردم گرسنه است اونا خودشان پولدارن فکر مکنن همه چیز ارزانه برا همین هم ماشین میلیاردی و هواپیما میخرن این پولها برای اونا پول نیست ماییم که نان 500 تومانی هم نسیه میخریم و با هیچ میخوریم

  • امیر امیر (15 خرداد 1395 ساعت 21:52)

    اقا ما نون میخوایم جناب.نه هواپیما دنبال کار افراد باسواد باشید نه این چیزا این چیزا بدرد مسولین میخوره اونا پول دارن نه ما مردم

  • احسان احسان (15 خرداد 1395 ساعت 12:05)

    مثل پرایدتون میمونه نصف جمعیت ایران رو کشت حالا هواپیماتون هر روز رو سره مردم سقوط میکنه

  • بیکار بیکار (15 خرداد 1395 ساعت 11:31)

    حالا یکبار دیگه:
    به دلیل اینکه تا سالهای آینده این هواپیما عمر زیادی می کنند و خلبانان هم سنشان بالا می رود، بنابراین نتیجه می گیریم که کشور به تعداد زیادی خلبان نیاز دارد.

  • ali ali (15 خرداد 1395 ساعت 10:33)

    سلام : مردم نون ندارن بخورند ، جوانان از بی پولی دنبال ازدواج نمی روند ، پیران از بی پولی پیش دکتر نمی روند ، کارگاه ها و کارخانه ها از بی پولی تعطیل و کارگران از کار بی کار می شوند انوقت شما دبیر کمیته هوانوردی عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های هوا و هوانوردی برای خرید هواپیمای شخصی وام با کارمزد 9 درصد می دهید .
    قدیمی راست گفت ( پول ، پول می آورد و پول مال پول دار است ، مردم خون دادند 8 سال جنگیدند ، انقلاب کردند ، که چنین وضعی داشته باشند .