1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. عضو شورای رقابت اعلام کرد: چهارشنبه اعلام قیمت جدید خودرو

عضو شورای رقابت اعلام کرد: چهارشنبه اعلام قیمت جدید خودرو

30 اردیبهشت 1393
  • 0

عضو شورای رقابت گفت: با مکانیزم و فرمولی که شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو تعیین کرده تنها 3 تا 4 درصد افزایش در قیمت خودرو را شاهد خواهیم بود.

علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: شورای رقابت جلسات متعددی با خودروسازان، قطعه‌سازان و فعالان حوزه خودرو برگزار کرده و نتایج آن چهارشنبه با اعلام قیمت خودرو از سوی شورای رقابت برای عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت کنونی خودرو در کشور افزود: شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو هم منافع خودروسازان به عنوان مجموعه‌های تولید تاثیرگذار در اشتغال و اقتصاد کشور و هم منافع مصرف‌کنندگان این حوزه یعنی مردم را لحاظ خواهد کرد.

مددی در عین حال قیمت کنونی خودرو را حبابی اعلام کرد و گفت:‌ قیمت کنونی خودرو قیمت واقعی نیست و قیمت حبابی است که خودروسازان آن را بوجود آورده‌اند و ابن قیمت‌ها باید تثبیت شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی به مردم مژده داد که این قیمت باید پایین بیاید و به قیمت واقعی برسد و سپس براساس قیمت واقعی شاهد افزایش 3 تا 4 درصدی قیمت خودرو خواهیم بود.

مددی خودروسازان را موظف به تمکین قیمت خودرو تعیین شده توسط شورای رقابت کرد و گفت: باید قیمت حبابی کنونی شکسته و خورو با قیمت واقعی به مصرف‌کننده عرضه شود.


منبع فارس


نظرات