1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. لیست گران قیمت ترین خودروهای وارداتی

لیست گران قیمت ترین خودروهای وارداتی

6 اردیبهشت 1394
  • 2

قدرت مالی کم و نداشتن قدرت خرید برای خودروهای دلخواه برخی افراد را از داشتن خودرو محروم می‌کند. این در صورتی است افرادی هستند که خواهان سواری بر خودروهای به‌روز هستند. خودروهایی که آپشن‌های بسیار بالا دارند، به لحاظ طراحی و راحتی، مناسب و مورد علاقه آنها باشد و بسیاری موارد دیگر. مبالغ میلیاردی برای آنها پول تو جیبی محسوب می‌شود و برای خرید خودروی مورد علاقه خود مبالغ هنگفت پرداخت می‌کنند.

با این حال با توجه به ممنوعیت واردات در خودرو، باز هم بیکار نمی‌نشینند. برخی از آنها به واسطه‌های مختلف وسیله دلخواه خود را به کشور وارد می‌کنند و برخی دیگر به داشتن خودروهایی که در کشور وارد شده‌اند، اکتفا می‌کنند.

اکثر این خودروها، توسط خودروسازان معروف دنیا، از جمله مرسدس بنز، بی‌ام‌دبلیو، پورشه، مازراتی و... ساخته‌ شده‌اند و همچنین از امکانات بسیار مجهزی برخوردار هستند. طبیعی است اکثر افراد به داشتن این خودروها علاقه‌مند باشند. با این وجود، هر کسی برای خرید خودروی مورد نیاز خود باید با توجه به شرایط مالی و اقتصادی که دارد، قدم بردارد.

در این گزارش خودروهایی که با قیمت‌های بالای یک میلیارد در بازار ایران موجود هستند، آورده شده است که گران‌ترین در میان آنها، مختص S500 چهار نفره فول آپشن 2015 است که با قیمت 3میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 لیست گران قیمت ترین خودروهای وارداتی



نظرات

  • م ح ع م ح ع (7 اردیبهشت 1394 ساعت 14:17)

    سلام
    محمدحسن هستم معلول جسمی حرکتی
    من تصمیم گرفتم ثروتمند شوم ولی نمیدانم چیکار کنم
    منهم میخواهم در آرامش زندگی کنم
    منهم میخواهم ماشینم مال خودم باشد
    منهم میخواهم خانه ام مال خودم باشد
    منهم میخواهم درآمد آنقدر باشد که محتاج کسی نباشم
    لطفا راهنمائیم کنید چیکار کنم
    از مدیر محترم سایت که همیشه نسبت به بنده که معلول هستم و مدیریت میدانند همیشه لطف خاص داشتند و درد دلهایم را منعکس کردند ، منو با این اشخاص ارتباط دهد تا منهم بتوانم خودم را کمی از لحاظ مالی بالا بکشم
    ممنون از خوانندگان و مدیریت محترم و کسانی که به معلولین احترام میگذارند

  • حسین معمار حسین معمار (6 اردیبهشت 1394 ساعت 16:36)

    من موندم اینا قانون ممنوعیت بالای 2500 سی سی رو برای ... من نوشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این اس 500 مدل 2015 پس چیه؟؟؟