1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. فروش لامبورگینی سستو المنتو به قیمت 3 میلیون یورو

فروش لامبورگینی سستو المنتو به قیمت 3 میلیون یورو

24 تیر 1394
  • 0

یک ماشین خاص نام ببرید؟ اگر از شرکت‌کنندگان نمایشگاه ماشین پاریس سال ۲۰۱۰ همین سوال را بپرسید، مطمئنا پاسخ آن‌ها چیزی جز «لامبورگینی سستو المنتو» نخواهد بود!

به نظر من که تولید محدود ۲۰ عددی این سوپر ماشین که تنها مشتریان قدیمی لامبورگینی اجازه خرید آن‌ را داشتند، به راحتی این گاو وحشی را شایسته‌ی لقب «یکی از خاص‌ترین» خودرو‌های تاریخ می‌سازد! حال یک مژده برایتان دارم، ۳ میلیون یورو را کنار بگذارید تا تنها نسخه‌ی لامبورگینی سستو المنتو که در ایتالیایی به معنی عنصر ششم (اشاره به کربن) است را از صاحب قبلی‌اش خریداری کنید!

گاهی محصولاتی را در گوشه‌های اینترنت پیدا می‌کنید که هیچ‌وقت در دنیای واقعی قادر به یافت و خرید آن‌ها نخواهید بود. انجمن‌ها‌ی خرید و فروش معمولا پر از فرصت‌های طلایی برای خرید همان چیز‌هایی است که همیشه آرزوی داشتنشان را داشتید؛ اما این یکی دیگر واقعا عجیب است!

این ۲۰ خودرو که در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به ترتیب معرفی، تولید و فروخته شدند، تنها برای مشتریان «قدیمی» و «قابل تایید از لحاظ مالی» لامبورگینی طراحی شده‌اند و مطمئنا به جز شیخ‌نشین‌های مجاور جای دیگری آن‌ها را پیدا نخواهید کرد! هنگامی که از فروشنده‌ی این خودرو در مورد محل زندگی‌اش (که برخی آن را قطر حدس زدند!) پرسیده شد، وی پاسخ داد:

من اصلا جزو افراد خاص جامعه نیستم… من جزو طبقه‌ی سلطنتی نیستم! من فقط یک آدم عادی مثل خودتونم! نه کمتر و نه بیشتر!

بگذریم از این که بیشتر و کمتر بودن انسان‌ها اصلا ربطی به وضعیت مالی و «سلطان» بودن و یا نبودنشان ندارد؛ این خودرو‌ی تمام کربنی (مگر جز بدنه، سیستم تعلیق، میل‌لنگ و شاسی چیز دیگری هم می‌ماند؟) تقریبا به اندازه ی خودرو‌های کامپکت کوچک (Sub-Compact) وزن دارد و به لطف موتور بهبود‌‌یافته‌ی برادر بزرگترش، Gallardo، این سَبُکِ زیبا تنها در مدت ۲.۵ ثانیه صفر تا صدش را طی می‌کند!

البته در نظر داشته باشید که در بسیاری از کشور‌ها استفاده از این غول ۵۷۰ اسب بخاری، غیر قانونی به شمار می‌آید و احتمالا شما نیازمند یک پیست اختصاصی و یا جزیره‌ی شخصیتان خواهید بود!

 فروش لامبورگینی سستو المنتو به قیمت 3 میلیون یورو

 فروش لامبورگینی سستو المنتو به قیمت 3 میلیون یورو

 فروش لامبورگینی سستو المنتو به قیمت 3 میلیون یورو

منبع پدال


نظرات