1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت فروش برخی از محصولات کاواساکی در ایران

قیمت فروش برخی از محصولات کاواساکی در ایران

21 تیر 1394
  • 1

شرکت کویر موتور اخیرا نمایندگی محصولات کاواساکی را در اختیار گرفته تا به عنوان اولین نماینده انحصاری این برند ژاپنی در ایران، بتواند محصولات با کیفیت این برند را در اختیار مشتریان و دیگر فروشندگان قرار دهد همچنین قرار است محصولات متنوع‌تری از این برند را عید فطر سال جاری عرضه و برخی نیز تا پایان سال 94 به بازار ارائه کند.

در حالی که این روزها تحلیل بسیاری از فعالان بازار این است که با ورود نسل جدید این موتورها از برند کاواساکی ژاپن استقبال مشتریان از این موتورها و میزان عرضه و تقاضا احتمال افزایش قیمت این محصولات وجود دارد. به گفته یکی از کارشناسان فروش به این دلیل که موتورهای موجود در بازار ایران از برندهای متفرقه هستند و کیفیت بالایی ندارند، ورود موتورسیکلت از برندهای معتبر و با کیفیت عرضه شود، بازار را متحول خواهد کرد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این محصولات به صورت اقساطی فروخته می‌شوند به طوری‌ که می‌توان 30 درصد از مبلغ اولیه را نقد و باقی را در اقساط 10 ماهه پرداخت کرد که این پرداخت بدون کارمزد است. یکی از دیگر از کارشناسان فروش این وسایل نقلیه گفت: در حال حاضر برخی از نمونه‌های برند کاواساکی در بازار عرضه و معامله شده‌اند اما برخی از جدیدترین مدل‌های آنها همچنان وارد نشده و در صورت تقاضای مشتریان واردات آنها صورت می‌گیرد.

اما این روزها بازار این موتورها بسیار داغ شده است. از آنجایی که برخی طرفداران این موتورسیکلت‌ها از این موتورها برای پیست‌ها و مسابقات استفاده می‌کنند، نیاز به موتورسیکلت‌هایی با حجم موتور بالای 250 سی‌سی است که البته برای خرید این موتورها متقاضیان باید مجوز داشته باشند.

موتورسیکلت‌های برند کاواساکی در رنج قیمتی 17 تا 300 میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد موتورسیکلت Ninja H2 از گران‌ترین آنهاست و تا چند روز آینده توسط شرکت کویر موتور به ایران ارائه می‌شود. این موتورسیکلت نیز حدوداً 300 میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین KX 65 از ارزان‌ترین موتورسیکلت‌های کاواساکی است که با قیمت 17 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت فروش برخی از موتورسیکلت‌های برند کاواساکی در ایران :

 قیمت فروش برخی از محصولات کاواساکی در ایران



نظرات

  • اسکالید اسکالید (21 تیر 1394 ساعت 16:49)

    300 میلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییون ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!1
    این موتور تو آمریکا چند دلاره؟