1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. عملکرد‌ کدام عرضه‌کنندگان‌خودرو خوب بود؟

عملکرد‌ کدام عرضه‌کنندگان‌خودرو خوب بود؟

9 دی 1393
  • 1

جدول رده‌بندی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری عرضه شده از سوی شرکتهای تولیدکننده و واردکننده خودرو در نیمه اول امسال، منتشر شد.

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت مدیا موتورز (واردکننده خودروهای چینی ام‌جی) با کسب 716 امتیاز از هزار امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

پس از آن شرکت اطلس خودرو (واردکننده خودروهای کره‌ای کیا) با 686 امتیاز در رتبه دوم رده‌بندی رضایتمندی مشتریان از عملکرد عرضه‌کنندگان خودروهای سواری قرار دارد.

شرکت آسان موتور (واردکننده خودروهای کره‌ای هیوندای) نیز با کسب 673 امتیاز از هزار امتیاز در رتبه سوم رده‌بندی قرار گرفته است.

رتبه چهارم میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در نیمه اول سال 1393 نیز با 635 امتیاز از هزار امتیاز مربوط به شرکت بهمن موتور است.

خودروسازی راین نیز با کسب 614 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است. گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت دیار خودرو هم به صورت مشترک با کسب 613 امتیاز از هزار امتیاز رتبه ششم رضایت‌مندی مشتریان را به خود اختصاص داده‌اند.

شرکت خودروسازی مدیران با 599 امتیاز از هزار امتیاز در رتبه هفتم و کرمان موتور با 597 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا نیز با کسب 578 امتیاز از هزار امتیاز در رتبه نهم میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری قرار گرفته است.

رتبه دهم و آخر نیز با 542 امتیاز در اختیار شرکت آرین موتور پویا (واردکننده محصولات ژاپنی میتسوبیشی) است.



نظرات

  • آفرین آفرین (9 دی 1393 ساعت 10:42)

    وارد کنندگان بحث دیگری است تولیدکنندگان بحث دیگر بطوریکه با هم قابل قیاس نیستند مثلا شما ایران خودرو را بعد از مدتی ثبت نام و موعد تحویل خودرو میگوید مدل دیگر را انتخاب کن با وارد کننده که عینا خودرو درخواستی را تحویل میدهد در یکجا نمی شود تفاوت از زمین تا آسمان است