1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت پیشنهادی ایران خودرو برای خودرو دنا

قیمت پیشنهادی ایران خودرو برای خودرو دنا

17 آذر 1393
  • 4

در حالی‌که قرار بود شورای رقابت چهارشنبه گذشته قیمت محصول جدید ایران‌خودرو به نام «دنا» را تعیین و اعلام کند اما به گفته رئیس شورای رقابت به دلیل کمبود وقت، این اتفاق نیفتاد و حالا به گفته ایران‌خودرویی‌ها، این هفته قیمت دنا مشخص خواهد شد.آن‌طور که هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو عنوان می‌کند، شورای رقابت در جلسه هفته گذشته به دلیل کمبود وقت، فرصت نکرد دنا را قیمت‌گذاری کند، اما طی جلسه چهارشنبه هفته جاری قرار است اعضای شورا به بررسی قیمت این خودرو بپردازند.

به گفته وی، پیشنهاد ایران‌خودرو برای قیمت دنا، 48 میلیون تومان است که البته به مدل دنده‌ای این محصول مربوط می‌شود و چون هنوز مدل اتومات دنا به تولید نرسیده، طبعا قیمتی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، اظهارات مدیرعامل ایران‌خودرو در شرایطی است که «دنا» اواخر فروردین ماه 1390 رونمایی شد و قرار بود تا یک سال بعد تولید و روانه بازار شود، اما به دلیل مشکلاتی که بر سر راه تولید آن به‌وجود آمد، ایران‌خودرویی‌ها نتوانستند این محصول جدید خود را سر وقت به مشتریان عرضه کنند. دنا البته سال گذشته پیش فروش شد و قرار شد تابستان امسال به دست ثبت‌نام‌کنندگان برسد، اما ایران‌خودرو چون نمی‌خواست کیفیت این محصول جدیدش با مشکل روبه‌رو شود، عرضه آن را به تاخیر انداخت. هرچند دنا در حال حاضر آماده عرضه به بازار است، اما چون هنوز قیمت پیشنهادی آن (48 میلیون تومان) به تصویب شورای رقابت نرسیده، ایران‌خودرو فعلا نمی‌تواند دنا را به ثبت‌نام‌کنندگانش تحویل بدهد.

دنا در واقع مدل لوکس سمند به حساب می‌آید و ایران‌خودرویی‌ها قرار بود آن را با قیمتی بین 18 تا 25 میلیون تومان عرضه کنند، اما چون تولید آن به تاخیر افتاد و قیمت تمام شده اش بالا رفت، حالا دیگر امکان عرضه این محصول با قیمت‌های اعلام شده قبلی وجود ندارد.



نظرات

  • الکترونیک قدرت الکترونیک قدرت (26 آذر 1393 ساعت 13:43)

    90 میلیون کمتر بفروشن منکه نمیخرم........

  • م ک ا ن ی ک م ک ا ن ی ک (20 آذر 1393 ساعت 09:53)

    خودروی ایرانی قیمت پر پرش نهایتا اخرش 20 تومن می ارزه

  • محمدماجد محمدماجد (17 آذر 1393 ساعت 22:40)

    48 واسه دستی زیاده اخرش 35 میسرفه

  • آفرین آفرین (17 آذر 1393 ساعت 21:46)

    قرار بود آن قیمت باشد فعلا این اعلام شده تا آخرباید به انتظار نشست و دید شاهنامه آخرش خوش است