1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ایران خودرو به الجزایر دنا صادر میکند

ایران خودرو به الجزایر دنا صادر میکند

28 مهر 1395
  • 3

معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: الجزایر یکی از بازارهای مهم ایران خودرو در شمال آفریقا است که استانداردهای خودرویی سخت گیرانه ای دارد.

سعید تفضلی افزود: این کشور به عنوان دومین بازار قاره آفریقا همواره مورد توجه خودروسازان برتر جهانی بوده است.

تفضلی اظهار کرد: مردم الجزایر محصولات ایران خودرو را به انواع چینی موجود در بازار این کشور ترجیح می دهند و با توجه به مطابقت استانداردهای محصول دنا با خواست بازار و سلیقه مردم این محصول به این کشور عرضه شد.

وی دنا را خودروی پرطرفدار نزد مردم الجزایر توصیف کرد و گفت: پس از صادرات دنا به بازار الجزایر و استقبال مردم، بنابر درخواست بخش خصوصی، احداث سایت مونتاژ در این کشور برنامه ریزی شد.

معاون صادرات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: شرکت جوینت ونچری با سرمایه گذاری 80 درصدی طرف الجزایری به نام «آیام کو» ایجاد شده و هم زمان با صادرات بیش از 300 دستگاه دنا، تجهیزات خطوط تولید که سهم ایران خودرو در این مشارکت است ارسال شده است.

وی افزود: برابر با برنامه زمانبندی در اوایل سال آینده میلادی اولین دنا تولیدی آیام کو وارد بازار الجزایر خواهد شد.

گفتنی است خط مونتاژ دنا با سرمایه گذاری غیرمستقیم ایران خودور و با صادرات خدمات فنی و مهندسی و آموزش کارکنان محلی توسط مهندسان ایران خودرو راه اندازی خواهد شد. ظرفیت تولید این سایت سالانه 10 هزار دستگاه در یک شیفت کاری است که در فاز اول محصول دنا مونتاژ و عرضه می شود.

 صادرات بیش از 300 خودروی دنا به کشور الجزایر

منبع:ایران جیب



نظرات

  • هادی 8 سیلندر هادی 8 سیلندر (30 مهر 1395 ساعت 14:53)

    به قیمت 20 میلیون صادر میشه

  • رضا رضا (29 مهر 1395 ساعت 01:05)

    حتما به قیمت 5 هزار دلار!!!!!!

  • طاها طاها (28 مهر 1395 ساعت 13:31)

    یه زحمتی بکشن اول اینهایی که ثبت نام کردن رو ماشینشون رو تحویل بدن سر موقع بعد فکر صادرات باشن ، ۱۵ روز از موعد تحویل من گذشته هیچ جواب منطقی نمیدن