1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آغاز نشست مشترک ایران خودرو و پژو

آغاز نشست مشترک ایران خودرو و پژو

14 مهر 1395
  • 0

مدیرعامل پژو با بیان این که ایران بازار مهمی در منطقه دارد گفت: ما می خواهیم با تولید مشترک محصولات با کیفیت ضمن کاهش هزینه‌ها حضور پررنگی در بازار ایران و خاورمیانه داشته باشیم.

کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو در این نشست با اشاره به همکاری های جدید این شرکت با ایران خودرو گفت این همکاری ها آینده بهتری را در دو شرکت به وجود خواهد آورد. هر دو شرکت مشارکت لازم را در ابتدا که همان انتقال تکنولوژی است انجام خواهند داد. پژو حامی بازار و صنعت خودرو است و برای توسعه همکاری ها تمام توان خود را انجام می دهد.

وی افزود: ایران یک بازار مهم در منطقه دارد و ما می خواهیم با تولید مشترک محصولات با کیفیت ضمن کاهش هزینه ها حضور پررنگی در بازار ایران و خاورمیانه داشته باشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی پژو سیتروئن با بیان اینکه شرکت ایکاپ برای تحقق برنامه های خود مسلما با چالش‌هایی روبرو خواهد شد، گفت: پژوه براساس تعاملات صورت گرفته میان ایران خودرو و پژو تمام توان خود را برای رفع این چالش‌ها انجام خواهیم داد.

تاوارس افزود: شرکت پژو یک سازمان منطقه ای در خانورمیانه دارد که می‌خواهد تأمین کننده شماره یک آن ایران باشد.

وی اضافه کرد: در مشارکت صورت گرفته اقدامات لازم برای بهبود کیفی محصولات و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود تا مصرف کننده ایرانی رضایت کاملی از محصولات تولیدی داشته باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی پژو سیتروئن به جلسات مدیران پژو با نعمت زاده اشاره کرد و افزود: در این جلسات همگرایی کاملی وجود داشت. ایمان داریم که یک مسیر خوب را آغاز کرده‌ایم و مطمئن باشید پژو در این همکاری جدید سنگ تمام خواهد گذاشت.

تاوارس تصریح کرد: در بخش صادرات محصولات مشترک نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. در گام نخست محصولاتی از جمله 208 و 2008 تولید می‌شود اما با توجه به اینکه همکاری ما مقطعی نیست و طولانی مدت تعریف شده در آینده تولید محصولات متنوعی را در بازار ایران برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به زنجیره تأمین قطعات محصولات جدید پژو در ایران اشاره کرد و گفت: ایکاپ بدون همکاری با زنجیره تأمین نمی‌تواند موفق باشد ما به شبکه تأمین ایرانی اعتماد کامل داریم و می‌دانیم می‌توانیم ضمن همکاری با یکدیگر رشد پیدا کرده و به اهداف خود برسیم البته پژو برای انتقال تکنولوژی نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی پژو سیتروئن تصریح کرد: در بخش نیروی انسانی نیز پیشنهاد می‌کنیم تا تبادل نخبگان میان ایران خودرو و پژو صورت گیرد تا بتوانیم در کشور ایکاپ مشارکت بهتری داشته باشیم

تاوارس اضافه کرد: بازار پژو سیتروئن در خاورمیانه و شمال‌ آفریقا در سال 2025 به یک میلیون دستگاه می‌رسد که 75 درصد آن در منطقه تولید می‌شود.

وی با تأکید براینکه من کاملاً اعتماد دارم ایکاپ در سطح منطقه می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند، گفت: به مصرف کننده ایرانی قول می‌دهیم که آنها را راضی نگه داریم.

منبع:ایران جیب



نظرات