1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. با گرانترین خودرو پلاک ملی در کشور آشنا شوید

با گرانترین خودرو پلاک ملی در کشور آشنا شوید

14 دی 1395
  • 1

در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.

گران ترین خودرو وارداتی با پلاک ملی

باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند. یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

این خودروی اسپورت ایتالیایی به یک موتور 5.4 لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳ ثانیه‌ای می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد، در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز ۴۵۸ ایتالیا تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا هم اکنون با قیمت حدود 5.8 میلیارد تومان گران‌ترین خودروی پلاک ملی موجود در کشور است. این درحالیست که در بازارهای بین المللی خریداران این خودرو باید رقمی در حدود ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کنند. مالک این خودرو در سال های قبل آن را با استفاده از مجوز خاص قهرمانان ورزشی وارد و پلاک کرد و در ابتدا قیمت نجومی بالای 8 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته بود.

منبع:ایلنا



نظرات

  • رضا رضا (14 دی 1395 ساعت 11:49)

    آقا با پراید SE یورو 4 دو ایربگ ABS هیدرولیک فول هم میزنی؟!!مابقیشم چک بده...............