درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
متاسفانه سیاست درستی در قبال خودرو در ایران وجود ندارد برنامه ریزی 5 ساله و 10 ساله و دراز مدت تدوین میشود ولی به یک سال نرسیده پرونده بسته میشود چون همه چیز سلیقه ای انجام میشود و تا زمانی که برنامه مدون و قابل اجرا برای این صنعت نباشد و از طرف مقامات مسئول نیز پشتیبانی نشود همین است که هست
خوب همین ارز مبادلاتی که دادن مگه خودروی چینی رو کی وارد میکنه اگه قرار به جلوگیری بود باید پراید رو از خط تولید خارج میکردن چرا باید خودرو های 20 سال پیش هنوز رو خط تولید باشه تازه ایربگ .abs رو اپشن در نظر میگیرن نه یه چیز واجب
واقعا بده ماشینای به این خوبی تولید نشن
واقعا حیف هست خودروهایی مثل مگان ، قشقایی و تینا تولید نشه صد البته ریو هم حیف بود
دیگه مفهوم حمایت کورکورانه دولت از خودروسازان رو متوجه نمیشم پس کی میخواد این رویه رو تغیر بده؟
سلام آقا حامد چه حمایتی از خودروسازها داره میشه؟
جز اینکه به بهانه خصوصی سازی سهام شرکت رو چند برابر قیمت فروختند و از اون به بعد واردات رو آزاد کردند - ارز رقابتی به واردات خودرو دادند و به تولید خودرو ندادند - به بهانه ایربگ و ترمز ABS جلوی شماره شدنش رو گرفتند - به بهانه آلایندگی شماره گذاری نکردند- با عنوان اینکه کپسول آتشنشانی نداره جلوی تولید رو گرفتند - گازی که داره از زمین این مملکت میاد بیرون و دارند آتیش میزنن گران کردند - آب و برق و تلفن و گوجه فرنگی رو گرون کردند به خودروی داخلی که رسید گفتند آهن و پلاستیکش رو باسکول کنید قیمت بگذارید
اینها حمایت از خودرو سازی هست؟