درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
به چه قیمتی و به کدام کشور موفق باشید
شما بجای دیدگاه یکطرفه ات سعی کن (اصرار) رو درست بنویسی و انقدر برای خودروی ملی اینها نگران نباشی چون فقط اسمش خودروی ملیه ولی رسما 50 درصد قطعاتش هم تو ایران تولید نمیشه . نمونه اش هم همین سمند EF7 که 2 سال پیش باید 300 هزار تومان برای دسته موتورش پول میدادی تازه اگه پیدا میکردی
خخخخخخخخخخ واقعا که
خب کی چی؟ باشه ما راضی میشیم دنا صادر بشه ولی اونا هم باید یکم کوتاه بیان تعرفه ی صادراتو کم کنن. اینجوری که نمیشه . مردم خودمون سوار لگن های گرون قیمت بشن و مردم کشورای دیگه سوار لگن های ارزون و مفت ما.
ههههههههههههههههه !!!!!!! اخه کی میره تو خارج اینارو میخره ؟!!!!!!!!!!!!!
بخوان صادر کنن احتمالا مجبور میشن با قیمتی کمتر از قیمت داخلی بفروشن.
تو بازار داخلی اگه قیمتش نهایتا در حد پژو پارس بود باز یه کمی قابل هضم بود، اما 48 میلیون اصلااا
بهتر همون صادر بشه البته بعید میدونم با این قیمت تو کشور های دیگه بفروشه چون اونجا دیگه بازارشون انحصاری نیست