1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

27 مرداد 1394
  • 0

ژوئن سال جاری میلادی استارت‌آپ کالیفرنیایی، رضوانی موتورز، مشخصات نخستین محصولش با نام جانور (Beast) را نهایی کرد، جانوری بر پایه آریل اتم. دیری نپایید که اولین خریدار برای تصاحب Rezvani Beast به شرکت مراجعه کرد و او کسی نبود جز موسیقی‌دان و خواننده آمریکایی، کریس براون. او علاوه بر خوانندگی در کلکسیون داری هم دستی بر آتش داشته و تنوعی جالب در لیست خودروهایش به چشم می‌خورد، از بوگاتی ویرون گرفته تا لندروور و حتی داج وایپر در پارکینگ او پیدا می‌شود. حال به این خودروها، Beast را بفزایید.

شایعاتی تأیید نشده براون را اولین مشتری این کمپانی می‌نامند. براون چه اولین باشد چه نه موقعیتی بزرگ برای کمپانی است تا توجه ها را به خود و محصولش جلب کند، برای برندی ناشناس چه تبلیغی بهتر از یک خریدار مشهور که در کانون توجه رسانه‌هاست؟

قلب تپنده این اتومبیل زیبا، موتور ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که ۵۰۰ اسب بخار نیرو به چرخ‌های غول‌پیکر ۱۹ اینچی منتقل می‌کند. این نیرو به همراه وزن ۷۴۸ کیلویی جانور به او این امکان را می‌دهند تا در عرض ۲٫۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۸ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین اولین محصول رضوانی موتورز تخت گاز تا ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد.

اغلب ۸-۱۲ هفته طول می‌کشد تا رضوانی موتورز، ساخت جانور را تکمیل کند اما بنابر گزارش‌ها براون ۳۵ هزار دلار بیشتر از برچسب قیمت ۱۶۵ هزاری دلاری خودرو پرداخته تا فوراً پشت فرمانش بنشیند.

در آینده بیشتر از پیشرفت‌های این کمپانی باخبر خواهیم شد، اما پیش از آن نظاره‌گر ویدئویی باشید از مرکب چابک کریس براون.

 کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

 کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

 کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

 کریس براون و خریدن خودروی رضوانی بیست

منبع پدال


نظرات