1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. بازارتهران فروش خودرو را متوقف کرد

بازارتهران فروش خودرو را متوقف کرد

26 آذر 1392
  • 1

1591093532291

بازار خودرو تهران از عصر دیروز یکشنبه با پخش اخباری مبنی بر افزایش تعرفه واردات در لایحه بودجه سال 1393 عملا فروش خودرو رامتوقف کرده تا اخبار دقیق تری از جزییات لایحه ارسالی دولت در بخش واردات خودرو منتشر شود.

بنا بر گزارش خبرنگار ما در بازار امروز عباس آباد گفت و گو بین فروشندگان درباره تعرفه ها همچنان ادامه داشته و همه فعالان بازار منتظر انتشار اخبار رسمی جزییات پیشنهادی دولت درباره تعرفه واردات خودرو هستند.

تحلیل گران بازار در این باره می گویند افزایش نگرانی ها در این باره باعث رونق پیش فروش های قطعی واردکنندگان رسمی خواهد شد.

پایگاه خبری «عصر خودرو» میزان افزایش احتمالی تعرفه واردات خودرو در دسته بندی های مختلف حجم موتور خودروهای وارداتی را همزمان با اعلام رسمی منابع مطمئن دولتی و یا نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد کرد اما افزایش تعرفه ای که هم اکنون در بازار از آن صحبت می شود مطابق پیش بینی های گذشته است که قبلا در خبرهای مختلف رسانه های خبری منتشر شده بود .

در بازه های مختلف حجم موتور از پانزده درصد تا سی درصد برای بازه تا سه هزار سی سی افزایش تعرفه پیشنهاد شده است که در این صورت تعرفه در این بازه از پنجاه و پنج تا هفتاد درصد متغیر خواهد بود . برای خودروهای بالای سه هزار سی سی به بالا نیز از تعرفه صد و بیست درصدی در بازار خودرو تهران سخن گفته می شود.

1591093532291

 



نظرات

  • مسعود مسعود (30 آذر 1392 ساعت 07:15)

    تعرفه را زیاد کنید تا هزار درصد هم خیالی نیست.