1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قرارداد رنو تا دوهفته دیگر امضا خواهد شد

قرارداد رنو تا دوهفته دیگر امضا خواهد شد

15 فروردین 1396
  • 0

سال ۱۳۹۶ کمربندها را محکم تر می بندیم و تلاش می کنیم با عزمی راسخ تر و توکل بر خدا آنچه را که در سال ۹۵ کاشتیم بخشی از آن را به نتیجه برسانیم .

معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم آغاز سال کاری ۹۶ با بیان اینکه سالی را که پشت سر گذاشتیم هم برای کشور و هم برای ایدرو موفقیت آمیز بود گفت : سال ۹۶ را با جدیت بیشتری آغاز می کنیم.

وی افزود : مقام معظم رهبری سال ۹۶ را سال تولید و اشتغال نام گذاری کردند که به دو مقوله تولید و اشتغال اشاره کردند که این تکلیف بزرگی است که بخشی از آن به ایدرو برمی گردد . اشتغال را ماباید به بخش خصوصی کمک کنیم که کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ، سال گذشته سال سختی برای ایدرو بود تصریح کرد : سال ۱۳۹۶ کمربندها را محکم تر می بندیم و تلاش می کنیم با عزمی راسخ تر و توکل بر خدا آنچه را که در سال ۹۵ کاشتیم بخشی از آن را به نتیجه برسانیم .

وی گفت : ابتدای سال ۹۶ بحث هلی کوپتر را با روس ها نهایی کردیم ، بحثی که کشور سال های طولانی دنبال می کند ، در سال گذشته بحث قرارداد رنو بود که به دلیل طولانی شدن مذاکرات موفق نشدیم که قرار داد را تا یایان سال ۹۵ امضا کنیم و ان شاءالله در این دوهفته کاری قرارداد را امضاء می کنیم.

دکتر معظمی گفت : امسال دو سه تا افتتاح داریم . امسال کارهای بزرگ سرمایه گذاری که شده ، کارهای اجراییش را دنبال می کنیم ، فاز ۱۷ و ۱۸ به زودی افتتاح می شود ، فاز ۱۴ امروز فعال شده ، فازی که ۳ سال خوابیده بوده امروز ۶۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند .امروز ایدرو در سطح کلان کشور مطرح شده است . امروز مقامات عالی رتبه کشور از ایدرو انتظار دارند .

رئیس ایدرو در پایان سخنان خود اظهار کرد : ضمن تبریک مجدد به شما ، ان شاءالله برای همه شما سال پرخیر و برکتی باشد و کشور هم شاهد موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر باشد .

منبع:ایدرو



نظرات