1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت خودروهای صفر وارداتی هفته چهارم تیرماه 96

قیمت خودروهای صفر وارداتی هفته چهارم تیرماه 96

26 تیر 1396
  • 0

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی خبر داد و گفت : با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته ، طی روزهای اخیر استارت افزایش قیمت در بازار وارداتی ها زده شد.

سعید موتمنی اظهار داشت : با اعمال قانون جدید و عدم اجازه واردات به واردکنندگان متفرقه ، بازار وارداتی ها به تدریج با کاهش برخی از برندها مواجه شده و با عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضا ، قیمت ها سیر صعودی یافته است.

 قیمت خودروهای صفر وارداتی هفته چهارم  تیرماه 96

وی تاکید کرد : قیمت اغلب خودروهای وارداتی ها با اعمال قانون جدید دولت در حذف واردکنندگان متفرقه ، به مرور زمان و کاهش عرضه در بازار ، با افزایش همراه شده است و پیش بینی می شود این روند نیز ادامه یابد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران تصریح کرد : در صورتی که بخواهیم بازار خوبی داشته و شاهد ثبات قیمت در بازار باشیم ثابت باید بازار رقابتی باشد این در حالی است که با اعمال قانون جدید بازار وارداتی ها به تدریج بازار انحصاری گردیده و هر روز قیمت ها در بازار افزایش خواهد یافت.

موتمنی افزود : البته در تلاشیم تا مشکل واردات خودرو توسط نمایندگی های متفرقه حل شود پیش بینی در صورت رفع این مانع ، طی ماه‌های آتی جریان واردات بهتر شود.

وی تصریح کرد : در صورتی که واردات خودرو در انحصار چند شرکت خاص قرار گیرد بی شک اختلاف قیمت زیادی را در بازار وارداتی شاهد بوده و در این بین تنها متضرر اصلی مصرف کننده خواهد بود.

قیمت برخی خودروهای وارداتی طی معاملات امروز یکشنبه به شرح زیر است:

 قیمت خودروهای صفر وارداتی هفته چهارم  تیرماه 96



نظرات