1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. توافق همکاری با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران

توافق همکاری با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران

6 آبان 1396
  • 1

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از بازدید هیاتی از قطعه‌سازان داخلی از خطوط تولید پژو و رنو در فرانسه و توافق با این شرکتها برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خبر داد.

 توافق همکاری با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران

آرش محبی‌نژاد اظهار کرد: هیاتی از قطعه‌سازان ایرانی اخیرا به فرانسه سفر کرده و در راستای گسترش همکاری‌ها با خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی مذاکره کردند.

وی با بیان اینکه در این سفر از خطوط تولید پژو و رنو به عنوان دو خودروساز مطرح و اصلی فرانسه بازدید شد، خاطرنشان کرد:‌ در این بازدید مذاکراتی نیز با مدیران ارشد این شرکتها صورت گرفته و توافقاتی در راستای داخلی‌سازی محصولات این شرکتها در ایران حاصل شد.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور ادامه داد: همچنین از مرکز تحقیقات خودرو و مرکز تست صنایع خودروسازی فرانسه و چند شرکت قطعه‌سازی برتر این کشور نیز بازدید و با مسوولان این شرکتها مذاکره شد.

وی افزود: در این مذاکرات مقرر شد اقدامات لازم در راستای سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی به ایران از سوی خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی صورت گیرد.

محبی‌نژاد با بیان اینکه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی توجه ویژه‌ای به صنعت خودرو و قطعه ایران دارند، تصریح کرد: خوشبختانه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی استفاده مناسبی از شرایط پسابرجام داشته و حضور پررنگی در صنعت خودروی ایران داشته‌اند.

منبع ایسنا


نظرات

  • مجتبی مجتبی (6 آبان 1396 ساعت 13:47)

    خدایااااااااااااا بهمووووون رحم کنه....