1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خرید و فروش خودرو در بازار به صفر نزدیک شد

خرید و فروش خودرو در بازار به صفر نزدیک شد

19 مهر 1396
  • 0

هر ساله با پایان تعطیلات تابستانی و آغاز فصل پاییز، بازار خودرو با رکود در خرید و فروش مواجه می شود این در حالی است که بازار خودروهای داخلی بر خلاف سالهای گذشته ، پیش از ورود به مهرماه با افت شدید تقاضا همراه بوده و ماههاست بازار خودرو روی رونق را به خود ندیده است در همین حال رئیس اتحادیه نمایشگاه داران نیز از قفل شدن بازار خودرو خبر داده و معتقد است که با ورود به مهرماه خرید و فروش خودرو در بازار به صفر رسیده است.

 خرید و فروش خودرو در بازار به صفر نزدیک شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به رکود شدید تقاضا در بازار خودرو ، به برخی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای داخلی طی هفته جاری پرداخت و گفت : طی هفته جاری پژو 207 اتومات همچنان اختلاف قیمت 8 میلیونی خود را در بازار حفظ کرده این در حالی که این خودرو در حال حاضر در بازار وجود ندارد.

سعید موتمنی با اشاره به افزایش قیمت برخی از خودروها در بازار اظهار داشت : طی روز گذشته ، قیمت پژو پارس TU5 کلاس 15 در بازار به 42 میلیون رسیده در حالی که قیمت کارخانه ای این خودرو مدت کوتاهی است که به 39 میلیون تومان افزایش یافته است همچنین قیمت کلاس 13 این خودرو هم اکنون به 41 میلیون و 500 هزار تومان در بازار رسیده است.

وی تصریح کرد : طی هفته جاری قیمت تندر پلاس اتومات همچنان اختلاف 2 میلیون خود را با نرخ کارخانه حفظ کرده و طی روز گذشته با قیمت 50 میلیون و 200 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

وی همچنین با توجه به اختلاف 8 میلیونی قیمت رنو ساندرو در بازار ، گفت : ساندرو همچنان در بازار با اختلاف 8 میلیون در بازار خرید و فروش می شود به طوری که در حال حاضر قیمت ساندرو اتومات 54 میلیون و 200 ، ساندرو استپ وی ، 63 میلیون تومان در بازار است.

وی افزود : همچنین طی چند روز اخیر قیمت پراید 111 نیز با نوسان و افزایش قیمت مواجه شده به طوری که هم اکنون اختلاف قیمت این خودرو در بازار به 2 میلیون رسیده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران همچنین با توجه به کاهش قیمت برخی از خودروها طی هفته جاری گفت : قیمت پژو پارس معمولی با 500 هزار تومان کاهش به 37 میلیون در بازار رسیده ، همچنین پژو 405 نیز با کاهش 200 هزار تومانی به 30 میلیون و 300 در بازار رسیده است.

موتمنی تاکید کرد : در حال حاضر قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز با کاهش روبرو شده و طی روز گذشته به 33 میلیون و 700 در بازار رسیده و پژو 207 دنده ای نیز نسبت به هفته گذشته کمی افت قیمت داشته و هم اکنون در بازار با قیمت 43 میلیون و 500 معامله می شود.



نظرات