1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. حضور مرسدس بنز، نقطه عطف صنعت خودروی ایران

حضور مرسدس بنز، نقطه عطف صنعت خودروی ایران

6 مهر 1396
  • 6

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان است بنابراین انعقاد قرارداد و حضور این خودروساز آلمانی در ایران نقطه عطفی در فعالیت صنعت خودروی ایران است.

 حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودروی کشور می باشد

حسن کریمی سنجری اظهار کرد: اگرچه رتبه پرفروش‌ترین خودروساز جهان در اختیار شرکتهایی چون تویوتا است اما از نظر اعتبار برند و سطح تکنولوژی هنوز هیچ خودروسازی در جهان نتوانسته خود را به سطح مرسدس بنز برساند.

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد همکاری و تولید مشترک با مرسدس بنز به عنوان برترین خودروساز جهان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دوران پسابرجام است، خاطرنشان کرد: همکاری با این شرکت می‌تواند سطح صنعت خودروی ایران را ارتقاء داده و به جهانی شدن این صنعت کمک کند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: بنز به لحاظ دانش فنی و سطح تکنولوژی خودروساز برتر و درجه یک جهان است بنابراین با قرارداد منعقد شده با این شرکت، جدیدترین و برترین تکنولوژی روز صنعت خودروی جهان وارد صنعت خودروی ایران خواهد شد.

وی افزود: همکاری با شرکت مرسدس بنز علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی صنعت خودروی ایران باعث تولید و عرضه خودروهای جدید و با کیفیت و تامین حقوق مصرف‌کنندگان خواهد شد.

کریمی سنجری تصریح کرد: انعقاد قرارداد با شرکت طراز اولی همچون مرسدس بنز در شرایطی که دشمنی‌ و کارشکنی دولت آمریکا در روند اجرای برجام همچنان ادامه دارد علاوه بر ثمرات مثبت برای صنعت خودروی ایران دستاورد سیاسی مهمی نیز برای دولت تدبیر و امید است.

منبع ایسنا


نظرات

  • Reyhane Reyhane (10 مهر 1396 ساعت 10:29)

    بنز چه منفعتی تواین قرارداد دیده که اینکارو کرده؟

  • Zart benz Zart benz (8 مهر 1396 ساعت 11:06)

    نمیذارند شما لاستیکش رو باد بزنید چه برسه به اینکه به شما تکنولوژی بدند

  • مهدی مهدی (6 مهر 1396 ساعت 14:06)

    چقدر خوش خیالن اینا که فک کردن اونا میان اطلاعاتشون رو ب همین راحتی در اختیار شرکتای ما قرار بدن

  • A A (6 مهر 1396 ساعت 13:00)

    ماشین فقط بنز و بی ام و.

  • علی علی (6 مهر 1396 ساعت 12:22)

    همین مونده تر بزنین تو اسم بنز

  • علیرضا علیرضا (6 مهر 1396 ساعت 11:55)

    تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود.! قرار داد همکاری با مرسدس بنز؟