1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. حضور «باندراس» و «بلدوین» در فیلم «لامبورگینی»

حضور «باندراس» و «بلدوین» در فیلم «لامبورگینی»

23 اردیبهشت 1396
  • 0

«آنتونیو باندراس» و «الک بالدوین» در فیلمی زندگینامه‌ای، نقش دو رقیب مشهور عرصه اتوموبیل‌سازی یعنی «لامبورگینی» و «فراری» را ایفا می‌کنند.

 حضور «باندراس» و «بلدوین» در فیلم «لامبورگینی»

«ورایتی» نوشت: در فیلم زندگی «فروچیو لامبورگینی» یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتوموبیل‌، «آنتونیو باندراس» به جای او هنرنمایی می‌کند و «الک بالدوین» در نقش رقیب حرفه‌ای او «انزو فراری»، ظاهر می‌شود.

کارگردانی «لامبورگینی ـ اسطوره» را «مایکل ردفورد» که پیش‌تر «تاجر ونیزی» و «پستچی» را ساخته، بر عهده گرفته و فیلمنامه آن را «بابی مورسکو» ـ نویسنده «تصادف» و «عزیز میلیون دلاری» ـ به نگارش درآورده است.

این فیلم براساس کتابی به نام «فروچیو لامبورگینی: داستان معتبر» نوشته «تونینو لامبورگینی» پسر بنیان‌گذار کمپانی «لامبورگینی» ساخته می‌شود. حق پخش این فیلم زندگینامه‌ای در بازار جشنواره فیلم کن عرضه خواهد شد. فیلمبرداری این اثر هم در ایتالیا و چند کشور دیگر انجام می‌شود.

«تونینو لامبورگینی» درباره کتاب خود گفت: کتاب من برخلاف داستان‌ها و افسانه‌هایی که دیگران درباره پدر من نوشته‌اند و به دنبال شهرت بوده‌اند، تنها متنی است که کاملا در شان زندگی واقعی او نوشته شده. من واقعا اعتقاد دارم این فیلم بتواند انسانیت پدرم را به زبان و تصاویر ترجمه کند و شخصیت او را به مخاطبان جهانی نشان دهد. او مردی مملو از انرژی، جاذبه و احساس بود.

در این فیلم به «لامبورگینی» به عنوان سازنده تراکتور، ‌ماشین‌آلات جنگی در زمان جنگ جهانی دوم و طراح اتوموبیل‌های کمپانی «لامبورگینی» که او در سال ۱۹۶۳ راه‌اندازی کرد، توجه می‌شود. «لامبورگینی» در سال ۱۹۹۳ درگذشت.

منبع : ایسنا



نظرات