1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خودروهای پلاک اروند، با پلاک ملی می‌آیند + تصویر

خودروهای پلاک اروند، با پلاک ملی می‌آیند + تصویر

12 تیر 1396
  • 0

سرهنگ قاسم ‌قدرتی، اظهار کرد:‌ موضوع تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد در دستور کار قرار دارد و هدف از آن یکسان‌سازی، ساماندهی و ثبت پلاک خودروها در سامانه سراسری کشور و کنترل کردن این خودروها است.

وی افزود: در حال حاضر پلاک گذر موقت جدید به دست ما رسیده است و هر خودروی جدیدی که شماره‌گذاری می‌شود، دارای پلاک ملی خواهد بود.

 خودروهای پلاک اروند، با پلاک ملی می‌آیند + تصویر

قدرتی با بیان این‌که تغییر پلاک خودروهای قدیمی مناطق آزاد نیز در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: به تدریج پلاک خودروهای قدیمی مناطق آزاد که اکنون دارای پلاک این مناطق هستند نیز تغییر می‌کند.

همچنین، سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره تغییر پلاک خودروهای مناطق آزاد با تاکید بر این‌که تمام خودروهایی که در سطح کشور تردد می‌کنند باید فونت پلاکشان ملی باشد، به ایسنا گفت: پلاک‌ خودروهای مناطق آزاد نیز به زودی تغییر می‌کند و از پلاک جدید رونمایی خواهد شد و تغییراتی در شکل و فونت ظاهری فعلی آن اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که تمامی وسایل نقلیه باید دارای پلاک ملی باشند، اظهار کرد:‌ پیش از این خودروهای نظامی، دیپلماتیک و ... نیز پلاک ملی دریافت کرده بودند و این قانون باید در مورد تمام خودروهای سواری اجرایی شود.



نظرات