1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اولین سهمیه 500 لیتری بنزین آزاد دیشب واریز شد

اولین سهمیه 500 لیتری بنزین آزاد دیشب واریز شد

6 خرداد 1394
  • 0

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به واریز سهمیه بنزین آزاد با قیمت 1000 و 1200 تومانی در کارتهای سوخت، گفت: میزان این سهمیه 500 لیتر در ماه است که پس از مصرف بنزین 700 تومانی قابل برداشت است.

بیژن حاج محمدرضا امروز درباره سهمیه بندی بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومانی گفت: سهمیه بنزین آزاد با دو قیمت لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی در کارت‌های هوشمند سوخت واریز شده است.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت ایران با اعلام اینکه میزان این سهمیه بنزین آزاد ماهانه ۵۰۰ لیتر برای خودروهای شخصی و عمومی تعریف شده است، تصریح کرد: در کارتهای هوشمند سوختی که هنوز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی موجود است، امکان برداشت سهمیه بنزین ۱۰۰۰ تومانی وجود ندارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استفاده از سهیمه بنزین ۵۰۰ لیتری بنزین آزاد کارت های سوخت صرفا با به اتمام رسیدن سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی امکان پذیر است، بیان کرد: از سوی دیگر، امکان خرید بنزین آزاد با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران هم فراهم شده است.

حاج محمدرضا تاکید کرد: مردم پس از استفاده از سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی با سوخت گیری جدید متوجه واریز ۵۰۰ لیتر سهمیه بنزین آزاد با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی برای بنزین سوپر می شوند.

عرضه بنزین سوپر 800 تومانی متوقف شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه براساس مصوبه دولت عرضه بنزین سوپر با قیمت ۸۰۰ تومانی متوقف شده است، گفت: بنزین سوپر از امروز صرفا با یک قیمت ۱۲۰۰ تومانی انجام می‌شود.

سید ناصر سجادی درباره توقف عرضه بنزین با قیمت ۸۰۰ تومان، گفت: براساس مصوبه دولت، امکان خرید بنزین سوپر صرفا با قیمت ۱۲۰۰ تومانی در جایگاه‌های سوخت وجود دارد و حتی آن دسته از افرادی که در کارت هوشمند سوخت خود دارای سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی هستند، نمی‌توانند بنزین سوپر را با قیمت ۸۰۰ تومان خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه براساس مصوبه دولت، قیمت بنزین سوپر از امروز به صورت یک نرخی و با قیمت لیتری ۱۲۰۰ تومان در جایگاه‌های کل کشور عرضه می‌شود، در عین حال اظهار داشت: امکان خرید بنزین معمولی با قیمت ۷۰۰ تومان برای خودروهای شخصی تا شهریور ماه امسال وجود دارد.



نظرات