1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. مسابقات
  4. آیا نیکو رزبرگ به فراری خواهد پیوست؟

آیا نیکو رزبرگ به فراری خواهد پیوست؟

5 خرداد 1395
  • 0

زمزمه‌هایی مبنی بر گفتگوی فراری با رانندهٔ صدرنشین حال حاضر مسابقات فرمولاوان یعنی نیکو رزبرگ به گوش می‌رسد تا با انقضای قراردادش با مرسدس بنز در پایان فصل جاری، به فراری بپیوندد. به گزارش سایت ایتالیایی «Corriere» هر دو طرف در حال مذاکره جهت همکاری در سال آینده هستند که در این صورت رزبرگ در کنار هم‌وطنش سباستین فتل قرار خواهد گرفت. اگر این اتفاق روی دهد مسلماً ترکیب رانندگان تیم فرمولاوان فراری قدرتمندتر از ترکیب فعلی سباستین فتل و کیمی رایکونن خواهد شد.

نیکو رزبرگ

هرچند رایکونن قهرمان سابق و رانندهٔ بسیار خوبی است اما اکثر مردم وی را با تیم فراری ناسازگار می‌دانند. خصوصاً حالا که رانندهٔ جوان و خوش آتیه یعنی مکس ورشتاپن به تیم رد بول پیوسته و از لیست انتخاب‌ها حذف‌شده است، رزبرگ اولین نام بزرگ و انتخاب مناسب برای فراری بشمار می‌رود اگر تصمیم به ترک مرسدس بگیرد. البته مذاکرات با فراری فایدهٔ دیگری هم برای رزبرگ دارد. به‌گونه‌ای که اگر وی قصد ماندن در مرسدس و انعقاد قرارداد جدیدی با این تیم داشته باشد می‌تواند با توجه به مذاکرات برای پیوستن به فراری، مبلغ بیشتری را از مرسدس مطالبه کند.

مسلماً تنش میان نیکو رزبرگ و لوئیس همیلتون نیز عامل مهمی در تصمیم فراری برای جذب رزبرگ به‌حساب می‌آید چراکه در این صورت هر دو رانندهٔ فراری از یک ملیت خواهند بود و بهتر می‌توانند با یکدیگر کار کنند؛ اما اگر این اتفاق روی دهد مرسدس چه کسی را برای پر کردن صندلی خالی تیم خود انتخاب خواهد کرد؟

نیکو رزبرگ

نیکو رزبرگ

منبع: پدال



نظرات