1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. مسابقات
  4. کرمانشاه مقام دوم مسابقات منطقه‌ای آفرود را کسب کرد

کرمانشاه مقام دوم مسابقات منطقه‌ای آفرود را کسب کرد

4 خرداد 1394
  • 0

رضا پوطی اظهار داشت: مسابقات چهار جانبه آفرود قهرمانی کشور با شرکت 61 شرکت‌کننده در قالب چهار استان از غرب کشور به میزبانی شهرستان بوکان برگزار و کرمانشاه و کردستان به طور مشترک به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

دبیر هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه در تشریح نتایج این رقابت‌ها افزود: از استان کرمانشاه مرتضی نوری‌الاصل در کلاس چهار سیلندر حرفه‌ای نائب قهرمان و لقمان کریمی‌زاده در کلاس آزاد موفق به کسب نشان برنز شد و پیمان خانی نیز در کلاس چهار سیلندر انژکتور به مقام سوم دست یافت.

پوطی قهرمان کلاس چهار سیلندر انژکتور را سید صادق فاطمی معرفی و بیان کرد: مصطفی نادری نیز از استان کرمانشاه عنوان چهارم کلاس چهار سیلندر کاربراتور را کسب کرد.

وی از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون مقرر شد این پیکارها با شرکت بیش از 100 ورزشکار از 10 استان به میزبانی کرمانشاه برگزار و زمان دقیق برگزاری رقابت‌ها به زودی اعلام می‌شود.

پوطی استان کرمانشاه را قطب اتومبیلرانی در کشور دانست و گفت: با وجود ورزشکاران حرفه‌ای و مدال‌آور در رشته اتومبیلرانی در این استان اما از داشتن پیست مناسب و در خور شانی محروم هستیم که رسیدگی به این امر باید در برنامه مسئولان و دوستداران ورزش قهرمانی باشد.



نظرات