1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. مسابقات
  4. دعوت فولکس واگن از طراحان :اگر طراحی خودرو می دانید بشتابید

دعوت فولکس واگن از طراحان :اگر طراحی خودرو می دانید بشتابید

22 اردیبهشت 1393
  • 0

فولکس واگن برای طراحی خودروی جدید خود از شما کمک می خواهد.

گروه خودروسازی فولکس واگن برای یک بازی کامپیوتری احتیاج به یک خودروی مفهومی جدید دارد و از دانشجویانی که در استودیوهای طراحی ثبت نام کرده اند دعوت کرده که در این کار به فولکس کمک کنند. اگر شما می توانید از این مانع ثبت نامی بگذرید، از پنجم ماه مه امسال این مسابقه آغاز شده و تا 15 اوت (25 مرداد) وقت دارد.

البته این مسابقه فقط در باره طراحی خودروی مفهومی نیست و کسانی که توانایی در طراحی بازی های کامپیوتر هم دارند می توانند در این مسابقه شرکت کنند. متخصصان می توانند فقط در یک یا دو شاخه از این مسابقه به رقابت بپردازند، از جمله بدنه خودرو، تزئینات داخل خودرو، عناصر روی داشبورد، گرافیک، رنگ، تریم و غیره. اگر قرار باشد کسانی به شکل تیمی در این مسابقه شرکت کنند فقط تیم های دونفره پذیرفته است. به هر حال فولکس می خواهد بداند با چه کسی طرف است.

اما جایزه! سه نفر از برندگان این مسابقه توسط «کلاس بیشاف» مدیر طراحی گروه فولکس واگن برای دوره 6 ماهه کارآموزی در مرکز طراحی فولکس واگن انتخاب می شوند. نتایج در 30 سپتامبر (8 مهر) اعلام و برندگان معرفی خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت مسابقه مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت volkswagen-design-contest.com مراجعه نمایید.





نظرات