1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. آیا تویوتاهای ایران نیز شامل فراخوان های اخیر می شوند؟

آیا تویوتاهای ایران نیز شامل فراخوان های اخیر می شوند؟

1 تیر 1394
  • 0

تویوتا بار دیگر فراخوان جدیدی رابرای خودورهای مجهز به کیسه های هوای تاکاتا اعلام کرد. با توجه به این که تعداد زیادی از تویوتا کرولا با مدل های اعلام شده در ایران موجود است، آیا این فراخوان شامل ایران هم می شود؟

طبق اعلام شرکت ژاپنی تویوتا تعداد محصولات مشمول فراخوان این شرکت در ایالات متحده به 2 میلیون و 915 هزار دستگاه رسیده است.

این شرکت در فراخوان جدید، خودروهای کورولای مدل 2003 تا 2007، کورولا ماتریکس، توندرا مدل 2005 تا 2006، سکوپا مدل 2005 تا 2007 و لکسس SC430 مدل 2003 تا 2007 را مشمول طرح بازگردانی قرارداد و از رانندگان آنها خواست سریعا اقدام به تعویض کیسه های هوای تاکاتا نصب شده بر روی این وسایل نقلیه نماید.

تویوتا موتور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: تمرکز اصلی تویوتا همچنان بر روی ایمنی و امنیت مشتریانش است. لذا در مسائل این چنینی بسیار سریع و ایمن وارد عمل خواهد شد.

این فراخوان بیش از 1 میلیون و 365 هزار دستگاه از محصولات تویوتا در ایالات متحده را در بر می گیرد. قرار است دارندگان این محصول از طریق پست سفارشی از روند فراخوان مطلع شده و پس از بازگردانی خودروهایشان به نمایندگی های تویوتا، تعمیر آن ها به صورت رایگان صورت پذیرد.

در همین رابطه، مسئولین روابط عمومی ایرتویا (نماینده رسمی تویوتا در ایران) در پاسخ به پرسش خبرنگار مجله ماشین مبنی بر این که آیا کرولاهای موجود در ایران شامل این فراخوان می شود، گفت: در حال برنامه ریزی برای این فراخوان هستیم و به احتمال زیاد اقداماتی در این رابطه صورت خواهد گرفت.

منبع قطره


نظرات