1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

1 اردیبهشت 1394
  • 14

علت کشته شدن راننده 20 ساله پورشه 2015 و راننده جوان BMW مدل 2005 از سوی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو و نبستن کمربند ایمنی عنوان شد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگویی در مورد آخرین جزئیات دو حادثه رانندگی مرگبار تهران اظهار داشت: در 00:35 دقیقه بامداد امروز یک خودرو BMW مدل 2010 به سرنشینی 4 نفر در شرق به غرب همت محدوده پل یادگار امام با گاردریل وسط و سپس بدنه پل برخورد کرده که بعد از چرخش با یک خودروی پژو پرشیا نیز برخورد می‌کند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از این برخورد، خودروی BMW واژگون شده و یک سرنشین این خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی پرتاب شده و از دهنه پل به کندروی یادگار امام سقوط می‌کند که به دنبال این حادثه دو نفر در محل فوت کرده و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل می‌شوند.

این مقام ارشد راهور فاتب علت این حادثه را بی‌احتیاطی به دنبال عدم توجه به جلو از طرف راننده BMW ذکر کرد و گفت: کارشناسان هم اکنون در حال بررسی علت عدم توجه به جلو هستند.

وی نبستن کمربند ایمنی توسط راننده، سرنشین جلو و دو سرنشین عقب را از جمله عوامل دیگر حادثه‌ساز این تصادف عنوان کرد و افزود: جوانان هنگامی که با هم در داخل یک اتومبیل هستند نباید شوخی‌های بی‌مورد انجام دهند و دقت داشته باشند که حواس راننده نباید پرت شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سن سرنشینان این خودروی BMW را 25 تا 30 سال ذکر کرد.

سرهنگ عابدی به حادثه رانندگی دیگر که در ساعت 5 صبح در شمال به جنوب شریعتی پایین‌تر از خیابان میرزاپور به وقوع پیوست اشاره داشت و تصریح کرد: متأسفانه سواری پورشه مدل 2015 که در این مسیر تردد داشت با جداول کنار خیابان شریعتی و در ادامه درخت برخورد می‌کند که از ناحیه جلو آسیب می‌بیند.

این مقام ارشد راهور ادامه داد: راننده، دختر جوان 20 ساله‌ای بود که متأسفانه در محل فوت می‌کند و سرنشین این خودرو که یک آقای 21 ساله بود به بیمارستان منتقل شده است.

وی علت این حادثه رانندگی را بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی ذکر کرد.

تصادف بامداد امروز یک دستگاه پورشه را برخی رسانه ها متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود میدانند که با درخت برخورد کرد و یکی از سرنشینان آن در دم فوت شد.بعد از انتشار این شایعه در شبکه‌های اجتماعی، هوتن قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در این‌باره گفت: چند روز پیش پورشه زردرنگم را به فردی فروختم که متأسفانه او با این ماشین دچار حادثه شد و فوت کرد.

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران

 جزئیات تصادفات مرگبار دیروز تهران



نظرات

  • آرش فری آرش فری (4 اردیبهشت 1394 ساعت 11:33)

    دوستانی که دم از فرهنگ و تمدن میزنید.دور زمونه این حرفا گذشته. کمی فکر کنید فقط فکر! زود زبون باز نکنید! پلیس گفته گارد ریل وسط، یه نفر گارد ریل رو تو عکسا به من نشون بده! هنوز حرف استادانم در کلاس دانشگاه رو فراموش نکردم که می گفتن علت اصلی تصادفات منجر به مرگ، مهندسی بودن راه هست! این ها حرفاشونو برام اثبات کرد!

    پریسان پریسان (4 اردیبهشت 1394 ساعت 15:49)

    اره واقعا هم گذشته.الان باید یه جا که دیدی با فرهنگ شده باید کلاهتو بندازی بالا.امثال شما ملت هستین که باعث شدین الانم فقط حرف فرهنگ باشه.حتما هم خود شما از اونایی هستین که اینطوری رانندگی میکنین و انتظار دارین کسی حرفی نزنه و سکوت کنه تا شما حال بکنین.حرفی که زده میشه کلی هست عزیز نه مختص یک زمان و مکان خاص.منظور فقط همین یه حادثه نبود که گفتم فرهنگ نداریم.همیشه و هر روز و ساعت این اتفاقها میفته و کاری نمیشه کرد.فقط نگاه و افسوس.بعد بیاییم به پلیس و وضعیت خیابونا و هزار مورد دیگه اشکال بگیریم اما وقتی سوار ماشین میشیم جفتک بندازیم.که امثال شما تو خیابونا پره و از مردم آسایشو گرفتن.پس برو هم به استادانتون هم به خودتون بگین آدم باید یککم فرهنگ ماشین سواری داشته باشه.اول یه سوزن به خودتون بزنین بعد یه جوالدوز به مردم.خوبه حالا خودمون میفهمیم کارامون مهندسی نیست اینطوری سواری میکنیم.اگه مهندسی بود چه بلایی میخواستیم سر خودمون بیاریم.حتما هم سلام بنده رو به استاد بافرهنگ و باشعورتون ابلاغ بفرمایین.با تشکر...پریسان جعفری

    آرش فری آرش فری (5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:10)

    شما همچین صحبت می کنین که انگار با فرهنگ ترین هستین. مشکل شاید کمبود اطلاعات شماست. جنون سرعت یه چیزی هست که واسه هر کسی پیش میاد حالا یکی یه لحظه در روز یکی هر دقیقه هر روز. اون ماشین ها واسه سرعت های بالا و گارد ریل های استاندارد در تست تصادفات امتحان پس دادن که شدن پورشه و بی ام دابلیو. حالا شما اومدین فضا رو احساسی می کنید. مشکل جای دیگس. شهرداری که از جیب من و شما جیبش پر میشه باید فکر جنون ما هم باشه چون این یه چیز عادیه. شما هم حتما قبول می کنید که نمیشه اسلحه دست همه داد و بگید باید فقط در مواقع وفاع از خود ازش استفاده کنید. اگه اون ماشینا مشکل هستن و سرعتشون، ماشینای دیگه هم همین سرعت رو میتونن برن. انقد با نگاه حسادت به حوادث نگاه نکنید.

  • آر دبلیو دی آر دبلیو دی (2 اردیبهشت 1394 ساعت 10:00)

    دوستان پلیس زحمت کش که خبر رو اعلام کردن، BMW e46 موجود در تصاویر تا سال 2005 بیشتر تولید نشده پس نمیتونه 2010 باشه. همچنین پورشه نشان داده شده از سری 987 بوده که تا سال 2012 تولید شده پس نمی تونه مدل 2015 باشه. ضمن اینکه مدلی از پورشه 2015 به ایران اجازه واردات نداره!

  • امین اسکای امین اسکای (2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:31)

    من ت واهواز زندگی میکنم عشق سرعت دارم زیاد ....تنها جای که خودم رو خالی کنم تو خیابونه ...
    چون جایی نداریم ...نمیدونم حس میکنید چی میگم تو خونم سرعته ....شاید فرهنگ رانندگی نداشته باشم
    ولی وقتی پر میکنی روحیت عوض میشه ........چه کنم شما ببخشید

  • درگر درگر (2 اردیبهشت 1394 ساعت 03:16)

    کارشون درست نبوده ولی به هر حال این اتفاقا همه جای دنیا میوفته. اما الان چیزی که بیشتر از هر چیزی بی فرهنگیو نشون میده اینه که یه عده منتظر یه سوژه هستن که بیان وسط شعار بدن. یا علی

  • حسین معمار حسین معمار (1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:53)

    حیف ماشین نبود؟؟حداقل دو روز میزاشتی تو پارکینک بعد در میوردی تصادف میکردی عاغا یا خانمی که پورشه خریدی

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:07)

    واقعا فرهنگ رانندگی تو کشورمون کمه تو خیابون ادم برای چی باید با سرعت زیاد بره

  • رخش جاده رخش جاده (1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:44)

    پودر شدن

  • پریسان پریسان (1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:24)

    همه جا میگم،الانم همینجا میگم...البته همه حرفمو قبول نمیکنن.قبول میکنین با ای فرهنگ ماشین سواری که ما ملت داریم باید همین پراید زپرتی بشه 50 میلیون.آقا جان مگه زوره.فرهنگ مرهنگ حالیمون نیست.ماشین چند صد میلیونی سوار بشیم بیفتیم به جون خیابونا و خیلی کوفت و زهرمارهای دیگه که نمیشه گفت.با عرض پوزش که یکم تند رفتم...

  • ویتو ویتو (1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30)

    بی ام و سری 3 حمیدرضا کمالی بوده.
    دلم واسه پورشه سوخت.بیچاره تازه ماشینو خریده بوده.:|

  • الیاس1 الیاس1 (1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:42)

    خیلیا فک میکنن چون ماشین خارجی لوکس سوار میشن اگه با دویست تا سرعتم به جایی بخورن چیزی شون نمیشه.
    داداش من خواهر گلم علم فیزیک لوکس موکس سرش نمیشه آهن با اون سرعت بخوره به جایی تا میشه دیگه نمیگه چون صاحبم انقد خرجم کرده بگذار تا نشم لهش نکنم.والا

  • بهنام صفری بهنام صفری (1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:20)

    سرعتاشون چقد بوده که اینجوری داغون شدن؟؟؟!!!!
    پورشه که چیزی ازش نمونده...........

  • علی فلاحت علی فلاحت (1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:58)

    واقعا چرا؟؟؟؟
    چرا هنوز مردمی هستیم که دم از تمدن n ساله می زنیم ولی هنوز یاد نگرفتیم که کمربند ایمنی رو باید ببندیم واقعا چرا؟اگه یه کمربند ایمنی بسته شده بود مطمئننا این ها حدقل مرده نبودند تو بیمارستان بودند تو جاهای دیگه خواندم که این ب ام و مال یکی از قهرمانان اتومبیل رانی ما بوده موندم چرا ایشان که این همه سابقه دار هستند چرا؟
    چرا باید خانواده ها بی خود و بی جهت داغدار بشند ؟؟؟؟