1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. تعقیب و گریز پلیس با خودروی مزدا ۳ در تهران

تعقیب و گریز پلیس با خودروی مزدا ۳ در تهران

23 فروردین 1394
  • 1

در ساعت یک بعدازظهر 15 فرودین امسال، واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشت زنی در بزرگراه آیت‌الله سعیدی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 به شماره انتظامی ایران 77 مشکوک شده و پس از بررسی و استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص می‌شود خودرو مذکور در تاریخ 25 اسفند سال گذشته سرقت شده است.

با شناسایی خودرو مسروقه، گشت پلیس آگاهی به راننده مزدا 3 دستور ایست داد اما راننده خودرو، بدون توجه به دستور ایست مأموران و با افزایش سرعت خود اقدام به فرار کرده و وارد شهرک ولی‌عصر می‌شود که در ادامه تعقیب و گریز، به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با درخت کنار خیابان برخورد و نهایتاً متوقف می‌شود.

پس از این سانحه و با وجود تصادف خودرو مزدا 3 با درخت و متوقف شدن کامل خودرو (به علت شدت خسارت وارد شده به خودرو)، راننده آن به سرعت از خودرو پیاده و متورای می‌شود که با عکس‌العمل سریع مأموران گشت آگاهی، فرد متواری به نام مسعود . م (30 ساله) دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که «مسعود . م» از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت و دارای سه فقره سابقه کیفری و همچنین از از اعضای متواری گروه سارقان به سرکردگی «رضا . ر» است که چندی پیش طی یک درگیری مسلحانه در خیابان قصرالدشت به ضرب گلوله مأموران آگاهی فوت کرده است.سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ‌ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت خودرو و همچنین ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو و به دلیل شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی در اختیار این معاونت قرار گرفته است.



نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (23 فروردین 1394 ساعت 09:27)

    پس فیلمش کو؟؟؟