1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. تصادف لافراری در چین

تصادف لافراری در چین

15 اردیبهشت 1394
  • 5

ازآنجایی‌که امکان ندارد عاشق دنیای خودرو باشید و تصادف یک سوپراسپورت میلیون دلاریِ بسیار خاص خاطرتان را آزرده نکند، قطعاً جملات بعدی را دوست نخواهید داشت.

آخر هفتهٔ گذشته یک دستگاه فِراری لافِراری قرمزرنگ در شانگهای چین دچار یک سانحه خیابانی شد. به گزارش خبرگزاری CarNewsChina چین، این حادثه در یک پل روگذر بزرگراهی و در حالی رخ‌داده که هوا به‌شدت طوفانی بوده است. طبق گزارشاتی که تاکنون رسیده، راننده نوجوان خودرو، کنترل آن را ازدست‌داده و با شدت به یکی از موانع پل برخورد کرده است؛ البته میزان صدمات وارده به آقای خاص نسبت به‌شدت برخورد کمتر از حد انتظار به نظر می‌رسد. بیشترین آسیب به قسمت جلو و گلگیر و لاستیک عقبِ سمت چپ خودرو واردشده اما هیچ آسیبی به راننده نرسیده و هیچ‌گونه تلفات جانی هم وجود ندارد.

غم‌انگیزترین نکته‌ای که با دیدن تصاویر این حادثه به ذهن هر بیننده‌ای می‌رسد این است که ای‌کاش برای چنین خودروی تا این حد باارزش و نادری که تنها 499 دستگاه از آن تولید خواهد شد و برای داشتن هر دستگاهِ آن باید حدود 1.5 میلیون دلار هزینه کنید (آن‌هم بعد از شرایط بسیار سخت‌گیرانه کمپانی!) هرگز چنین اتفاقاتی نیفتد، اما حیف که همیشه همه‌چیز بر وفق‌مراد نیست!

بد نیست بدانید این نمونه که قیمت تمام‌شده‌اش برای مالک حدود 1.4 میلیون دلار بوده، یکی از 7 دستگاه لافراری موجود در کشورهای آسیایی است! همچنین وی یک دستگاه مک‌لارن P1 نیز در تملک خود دارد.

شاید با وقوع این حادثه عده‌ای معتقد باشند که بهترین اسب فِراری هم در زمین مرطوب و هوای بارانی (و به‌طورکلی شرایط غیر ایده آل) ضعیف عمل می‌کند، اما در پاسخ به ایشان باید یادآور شد که پیشرفته‌ترین و بهترین ماهواره‌ها نیز به یک هدایتگر ماهر احتیاج دارند و صِرف این‌که کسی دلارهای لازم برای خرید یک لافِراری را داشته باشد دلیل بر این نیست که لیاقت سواری‌اش را نیز دارد!

 تصادف لافراری در چین

 تصادف لافراری در چین

 تصادف لافراری در چین

 تصادف لافراری در چین

 تصادف لافراری در چین

منبع پدال


نظرات

  • آرش فری آرش فری (17 اردیبهشت 1394 ساعت 19:43)

    تصادف فقط بحث فرهنگ نیست. همه جای دنیا پیش میاد. از شدت خسارات معلومه که سرعت بالایی داشته اما نقش ایمنی محیط اینجا نمایان میشه. تصادف سوپر اسپرت تو کشور ما منجر به کشته شدن مسافرین اونا و لعن و نفرین شما دوستان حواله اونا میشه! ولی در جای دیگه فقط ماشین آسیب میبینه و راننده صحیح و سالم!

  • رخش جاده رخش جاده (16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:23)

    ماشین پودر شده . . . .!!!!

  • علی فلاحت علی فلاحت (16 اردیبهشت 1394 ساعت 00:15)

    یعنی من اگه اونجا بودم یه گلوله حروم این نکبت می کردم تا سقط شه والا حیف ماشین

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:19)

    خدایش کیا چی سوار میشن

  • الیاس1 الیاس1 (15 اردیبهشت 1394 ساعت 14:26)

    مرفحین بی درد.البته دس فرمونم ندارن خدایی.نمونش اون پورشه هه